• Anonym (mamman)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

jag och min familj hann bo i samhället och våran nya lägenhet i Åtvidaberg drygt en vecka.
    jag stod och packade upp kartonger när min son kommer in gråtande och berättar att han blivit slagen av en tant efter att han varit i hennes trappuppgång och lekt med en ny kompis han hittat samma dag, han hade en bula i huvet och var öm över ryggen och benet, jag plåstrar om min son och går sedan bort till tanten och ska kolla va det va frågan om, tanten var väldigt ilsken och tykte att hon gjort rätt som slagit min son för att att var i trappen, hon skulle kunna göra det igen sa hon!
    jag gick hem och pratade med sonen igen, jag bestämde mig för att göra en anmälan.

efter det har vi haft ett helvete, insamlingar har gjorts till tanten för att betala böterna som hon vart dömd till av tingsrätten för misshandel på min son ( vi var inte på rätten, vi var utomlands då klarade inte pressen! ), tanten hyllas som en hjälte för att hon slagit honom, står nästan i tidningen var dag, och nu senast hade hon fått julkort från hela sverige..... medans vi får lappar uppsatta i trappen om att sonen och familjen ska försvinna från åtvidaberg, hotbrev i brevlådan, sönder skurna däck på bilen, spottloskor på ytterdörren osv. osv. jag bryter i hop snart vad ska jag ta mig till????????? vi mår jätte dåligt! Måste nog flytta för vi pallar inte mer......... HJÄLP!!!!

länkar till några tidnings artiklar

nyhetskanalen.se/1.719362/2008/11/13/tant_slog_nioaring_far_beloning

archive.corren.se/archive/2008/11/11/jyxzlb4g9h4u1c0.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/12/jz0cvur5r718dzl.xml

archive.corren.se/archive/2008/10/1/jww2ffx7l7imr6v.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/21/jzg3wkaw53qlg6y.xml

www.corren.se/archive/2008/12/19/k0w93uumagbxb9k.xml

archive.corren.se/sok/%E4pp&search=S%F6k

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-22 15:18
    vill tacka alla som stöttar

anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.

Kramar pojkens mamma Sandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-12 22:10
    Efter mycket tänkande gick jag med på en interljuv av tidningen, den kan ni läsa här.

www.corren.se/archive/2009/1/2/k1kowhzztawak2c.xml

• Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
  • Censur
    Anonym (troll) skrev 2008-12-23 19:19:28 följande:
    Alla vill ha en syndarbock, känner inte tanten så där kan jag inge säga men jag vet allt för mycket om trådstataren så någon sympati får du  inte av mig men ett råd......kanske man borde undra varför pojken beter sig som han gör????om ni ta tag i era problem och i ditt liv så kommer barnet få en trygghet vilket dom saknar totalt
    men jösses. De hade bott där en vecka så det var väl inte ens hennes pojke som trakasserade gamlingarna. (eftersom det pågått i 3 år så kan jag med enkel matematik räkna ut att pojken var oskyldig)
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • AnnAhl93

TBS skrev 2008-12-23 19:15:43 följande:

AnnAhl93 skrev 2008-12-23 19:11:50 följande:
    haha, nädå! När jag gick högstadiet var wikipedia en avlägsen framtidsvision. Jag har fortfarande ovanan att memorera sådant jag lärt mig, och förstå orden INNAN jag använder dom i en debatt.
    Uppenbarligen inte eftersom du endast ändrar 2 ord från en wikipediaartikel. Sluta gå OT nu och förklara istället hur det kommer sig att pojken tydligen lärt sig respekt helt plötsligt.
  • Anonym (troll)
    Censur skrev 2008-12-23 19:20:48 följande:
    men jösses. De hade bott där en vecka så det var väl inte ens hennes pojke som trakasserade gamlingarna. (eftersom det pågått i 3 år så kan jag med enkel matematik räkna ut att pojken var oskyldig)
    enligt henne hade dom bott där 1 vecka.....
  • Anonym (troll)
    Ebbaspappa skrev 2008-12-23 19:20:29 följande:
    "Pojkens mamma var kallad som vittne, men hon dök inte upp. Hon har tidigare i förhör berättat att pojken inte fick några synliga märken av slagen."archive.corren.se/archive/2008/11/5/jyo0fddbr...Kan mamman förklara den uppgiften?
    enkelt......gillar att göra en stor sen av saker.....men sen så backar man ut!
  • Ebbaspappa

Censur skrev 2008-12-23 19:20:48 följande:

Sluta nu. Orkar inte läsa dina helt osammanhängande inlägg här.
    Vem har påstått att hennes unge har terrat tanten i 3 år? Du måste vara ett troll. Ingen normal person kan sakna logik som du gör.
  • december bebis

Jag tar inte någons parti. Tycker däremot att de andra barnens föräldrar verkar ha haft dålig koll på sina barn. Jag undrar hur man lyckas slå en bula i huvudet på ett barn med käpp. Barnet stod väl inte still? Hon måste haft rejäla krafter tanten om hon lyckats med bula i huvudet.

• TBS

AnnAhl93 skrev 2008-12-23 19:24:27 följande:

TBS skrev 2008-12-23 19:15:43 följande:
    Uppenbarligen inte eftersom du endast ändrar 2 ord från en wikipediaartikel. Sluta gå OT nu och förklara istället hur det kommer sig att pojken tydligen lärt sig respekt helt plötsligt.
    Jag vet inte om pojken lärt sig att respektera Kerstin, OM han gjort det beror det deffenitivt inte på att hon slog honom.
    Kanske är han helt oskyldig? vad vet jag.
    Det jag VET är att Kerstin INTE är oskyldig. Hon har blivit åtalad och dömd i tingsrätten för barnmisshandel.

Hur killarna ska lära sig att bete sig eller om deras föräldrar är olämpliga vet jag heller inget om. Men att slå ett barn för att lära dem att inte vara elaka mot andra är kontraproduktivt, det säger väl sig självt?
  • Anonym (troll)

jag tror att man får tro vad man vill......de finns nog mycket vi inte vet!

• december bebis

Även om de bara bott där en vecka kan man hinna hitta vänner i fel sällskap tyvärr.

• jones

december bebis skrev 2008-12-23 19:30:09 följande:

Jag tar inte någons parti. Tycker däremot att de andra barnens föräldrar verkar ha haft dålig koll på sina barn. Jag undrar hur man lyckas slå en bula i huvudet på ett barn med käpp. Barnet stod väl inte still? Hon måste haft rejäla krafter tanten om hon lyckats med bula i huvudet.
    Dom andra barnen? Ts hade ju stenkoll på sin unge som sprang runt med ?barn? han inte kände i ett helt främmande område.
    Strålande säger jag bara.
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!