Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?
ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?
ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?
min katt heter Mercedes Legolas...Hon hette Norpan när jag fick henne men jag bytte namn...Har alltid velat att min katt skulle heta Whiskas men hon var ingen Whiskas utan en Merca...=)
Min ena katt är döpt till Freaky Frankenstein, men han kallas numera Kalle! Han just nu borta, hoppas jag får tebax honom snart.
våra kattor hette Gubben o Gumman, tyvärr har vi bara Gumman kvar.
Min dobermann heter Wonka - från Willy Wonka i Kalle och chokladfabriken. Både jag och min sambo älskade boken när vi var små och hunden fick namnet innan Johnny Depp spelade Willy Wonka i filmen.
Men folk har himla svårt med namnet. Det brukar vara så här medan jag artikulerar och långsamt säger W - O - N - K - A
"Va? Heter han Bonka? Bonka ja? Bonka hm? Va?"
Har en katt som heter Skrutt...
djuren jag har haft och har har hetat/heter:
Hero - en hund som nu tyvärr är död.
Martin Olson - min första katt
Sudden - kattbror till martin som var totalt galen.
Smulpaj - en honkatt som jag fick efter Martin hade dött. hon fick en kull ungar. (Smile, Nussan, Bengt)
Ludde - ena av smulpajs ungar som vi behöll.
Tusse - en katt som jag fick när Ludde hade stuckit.
Lucifer - efter det att Tusse hade dött flyttade jag till en lägenhet och fick honom av min svägerska, han hette först Krumpeben (han hade fel på bakbenen när han föddes)
Elecktra - en hon katt som jag och min sambo skaffade, men hon var hel knäpp så henne tog vi bort.
nu så har vi en norskskogskatt som heter Hades.
Mitt x var ryss och när han flyttade till Sverige kunde han ingen svenska. Efter ett litet tag skaffade han två katter som han döpte till Stora och Vita. Stora för att den var större än den andra, och Vita för att, ja den var vit ![]()
Hmm, ska vi se...
*Robban =Första hunden, sankt bernard
*Tiffany = Undulat
*Nisse = Undulat
*Rambo, kallades för Bobbo = Orange katt
*Rocky = Vit katt
*Fanny = Schäffer hund
*Snuttan = katt, bror till snuttan,
*Gator, kallades för Nisse av övriga i min familj, deras ungar
*Angel
*Tazzan Buz
*Sotis/Evok, lystar till älsklingen (henne har jag kvar, hon e min lilla bäbis)
*Ramóna = Amstaff, inte jag som döpte henne, men hon fick behålla sitt namn..
Det va väl alla.. tror jag...
Jag har haft en katt som hette Pripps och en sköldpadda som hette Ipren :)
hade en sköldpadda som hette frugan.
Nu har jag en afghan som heter Arvid.