• paramore

    Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?

    ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?

  • Svar på tråden Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?
  • Suck och suck

    Tovetott skrev 2008-12-28 20:00:41 följande:


    Min ena hund heter Paris Hilton. Hon lyssnade till Paris när jag köpte henne och då kunde jag inte byta. Känns lite töntigt ibland att berätta vad hon heter. Syrran hennes heter Nicky Hilton...
    Undrar om det finns hundägare som döpt sin hund till Linda Rosing?
  • Suck och suck

    Det skulle var rätt roligt att höra den matten eller hussen som byrskt skrek "LINDA ROSING, Kom hit!" "Sitt!" Nu sitter du still!!!

  • lurv

    Våra katter hette Spatt och Svinto. Min pappa hade en hund när han var liten som hette "som du"

  • dio

    Vår katt heter Cello. Sambons förra katt hette Kagge


    mammas katt heter Mia (vad är det för kattnamn) men kallas för Lilla Gumman. 
    Mammas förra katt hette Mitji, men hon dog. 
    Jag har haft en mus som hette Morrison
    I was an atheist until I realized that I am God
  • dio

    Just ja, vi hade en katt som hette Gissa också


    I was an atheist until I realized that I am God
  • Mårrran

    Andra reagerar på det men för mig var det självklart att döpa min katt till Bo (folk som tycker det är så gräsligt kallar honom för Bosse, det låter tydligen vackrare)


    Det är verkligen synd om en del *ojojoj*
  • MosterMammaMia

    Hade en liten klen undulat som var vit och hette Tyson.

  • Wicked witch

    Jag hade en gång en tamråtta med stamtavla och hennes greatgreatgrandfather hette Herpes Hängballe.
    Själv hette hon Nike men kallades för Nisse.

    Nu har jag katterna Chaplin och Flisan.

  • turbomorsan

    Min förra katt hette Terror, namnet fick han efter att väckt mig prick 04,00 på mornarna genom att kuta som en tok rakt över mig i sängen flera mornar i rad


Svar på tråden Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?