Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?
ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?
ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?
Nuvarande katten heter Tummen efter den rosa lilla gubben ni vet.
Har haft katter som hetat Buffy och Mormor. Det var lite roligt när jag kom in på jobbet och svor över att mormor hade kissat i sängen eller rivit ner gardinerna. Många skratt
En katt hette Bryan också, men bara de som känner vår kompis Bryan fattar varför det är roligt
En kompis till mig har en hund som heter Korven, det tycker jag är festligt.
Den ser ut som en korv också...
Liiza skrev 2008-12-28 01:42:53 följande:
haha vem kommer på idén att döpa ett djur till kuken liksom?
vi försökte döpa om våran hund när hon kom till os men de gick inge vidare, vi får fortfarande skämmas lite när vi ropar på henne, pricken över iet är ju att hon inte är så bra på att lyssna. gay gay gay gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Jag har tre katter som heter Skrutt, Floofie och Myra. Har även haft en katt som hette Skräp..... Grannaena undrade när vi ropade på honom kan jag lova!
paramore skrev 2008-12-28 01:55:33 följande:
Jag hade en katt som heter Borise (uttalas Boris) det är en hona.
Min allra första kanin hette Plutten. Lite småpinsamt tyckte han nog.
Nu har jag uppfödning och nästa gång jag får en kull med tre ungar så kommer jag att döpa dem till ctrl+alt+delete.
Kom på att alla mina katter jag fött upp kanske folk tycker har konstiga namn första kullen heter:
Anders, Alexander, Anshelm och Agust
andra kullen:
Borise (som jag behöll), Britta, Birger, Björn, Berndt
Mamman till ungarna heter Dana International hade en till katt som heter Barbro.