Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?
ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?
ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?
Min sambo hade ett par katter som hette Pucko och Fegis. För det var precis vad de var
Själv hade jag en hund för flera år sedan som heter Manchester Boy, men som lystrade till Chester. Detta tyckte en klasskompis var otroligt konstigt! HUR kunde man döpa en hund till det?! Själv hade han en hund som hette Oscar..
Våran dobberman heter Winken, inte pinsamt men lite konstigt eller ovanligt tycker de flesta.
Min ena hund heter Paris Hilton. Hon lyssnade till Paris när jag köpte henne och då kunde jag inte byta. Känns lite töntigt ibland att berätta vad hon heter. Syrran hennes heter Nicky Hilton...
Våran hund heter Triton otroligt fult o passar inte alls in på honom men min man propsade på att han skulle ha kvar namnet som uppfödaren hade gett honom
Pulver tyckte jag va ett fint namn hade passat perfekt på våran vovve
Min katt heter Blixten, inte så konstigt kanske, men han är döpt efter Blixt Gordon såklart och det brukar ingen veta vem det är...?
Lillkissen heter Kattinka. Tinka eller Tinky Toy till vardags. Stinky när hon fiser riktigt illa!
Gin & Tonic
Bacon & Egg
Vår hund heter Circo (uttalas som "cirkus").
Har ofta hört att folk tror att jag säger "sicko" eller "psyko"
haft en massa husdjur!!
Katter: Lillis, Skrutte (döda) och den som forfarande lever heter Jum-Jum
Kanin: Tequila (död)
Sköldpadda: Barbro
Våran gamla hanhund hette Bonzo men kallades Bosse, en sommar gick han under namnet Boris, varav ena grannen sa "Måste bara fråga, heter HAN verkligen Boris?" :)
Nu när vi pratar om honom så är det alltid Bosse, för han var verkligen en Bosse :D
TS: Kan ni inte byta till Jay, Ray eller något, det borde låta rätt likt så att hunden lyssnar ändå?