• paramore

Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?

ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?

• Svar på tråden Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?
  • TheMilky

Ena hunden heter Mamba, pga av att hon är kolsvart. Alla tror dock att hon är döpt efter kondomen.

• Chi

Jag hade en katt som hette Kissen men min inneboende kallade henne för "Kattfi**an Stefan". Inte vidare snällt!!!

• Zenobia

Mina kattbröder heter Bill och Bull. Folk brukar komenterar till och från och undrar om dom är lika elaka som i Pellesvanslös. Men det roliga är att dom är komiska av sig och gör saker som ska verka smarta men det blir bara pajas av det hela.

• Veizades

Har haft husdjur med lite intressanta namn..

Kanin: Sofie den feta näktergalen (jag var typ 4),felicia den feta (rätt talande namn faktiskt) & Cenedra (senedra)

Katt: Miramis med den svarta pälsen, Barber/pucko (som egentligen hete Rahblader, menhan var inte helt hemma i huvudet den katten), Syntax(error)

Nu har jag en hund som heter Ludde. Namnet i sig är kanske itne så pinsamt men Ludde råkar vara en stor svart och vit husky hane med isblå ögon och hans namn är SÅ fel på honom. Fast det va rinte jag ´som döpte honom och när jag köpte honom var han 5 år och ville minsan inte lyssna på något nytt namn.
    Har även en katt som heter Lucifer men kallas för Farfar!

• Linnea84a

scratchy å six heter våra, den vi hade innan hette rune=)

• Kaldorei

Mina råttor heter Albus och Neville (namn från Harry Potter) Ganska pinsamt att vara 22 och typ ÄLSKA harry potter så pass att jag döper mina husdjur därefter =P

• Linnea84a

inte six, SIW heter hon juh=)

Svar på tråden Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?