Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

smultron smulan skrev 2009-01-16 18:04:20 följande:
    Hej tjejer, har försökt läsa ikapp men jag pallar inte :)Vad har ni bestämt? Tycker mig förstå att ni bokat stort :D men var?
    Hallå där...
    du får inte försvinna så där länge förstår du väl! Blir ju orolig att något hänt.

http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv
    Är stället alla ska bo på. Iaf alla hitresande... och jag och linjo. För vi vill inte missa toasupandet på lördagskvällen.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn
    smultron smulan skrev 2009-01-17 21:06:35 följande:
    Oj va roligt! Räkna ut va jag ska betala, jag fick det till 275 kr för rummet -stämmer det? Det är Lördag kväll-natt som funkar för mig. Funkar det för er?
    Har du räknat in frukost då? Vi slår på stort och tar oss en frukostbuffé allihop.
    Sängkläder behöver du ju inte hyra. Är ju bara att ta med påslakan-set och en handduk hemifrån. Är ju inte så långt att släpa direkt.
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-18 11:21:12 följande:
    Nu har jag fått svar från Fridhem. Jag och Prommis har fått ett dubbelrum och trebäddsrummen är slut. Finns det någon annan som kan inhysa Smultron smulan? Som har en bädd över? Fanns ett dubbelrum + kvar, med privat badrum. Kostade 1050:-/natt (det är väl de rummen utan fönster..) och så fanns fyramannarummen.
    Men fick inte högbergarna ett dubbelrum?
    Kanske går att lösa där?
    Kommer bli lite väl trångt inne hos er Lycklig och Kicko.

Förresten...
    ni har väl bokat rum tjohanna? Blir lite orolig nu då det bara finns dubbelrum plus kvar och fyramannarum.
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-18 11:35:49 följande:
    Ja tror med det kommer bli trångt.......... Men löser det sig inte på annat vis går det alltid!!!
    Klart det löser sig på något sätt...
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida
    Prommis - Agaton
    Hehe - Arvid
    högbergarna - Knut
    sthlmfilur - Emiliya
    tjohanna - Troy och sambo
    smultron smulan - Josefin

Har jag missat någon nu?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    första skrev 2009-01-19 11:53:43 följande:
    Vildkorn:jag o Elsa oxå. Fast vi sover inte.
    Men självklart! Sorry Generad
    Så bra att linjo gjorde en uppdatering.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-01-19 19:39:03 följande:
    Å vad roligt att vi blir så många!Jag börjar oroa mig för hur det ska gå att åka tåg själv med Arvid i 3½ timma bara, han sitter ju inte still en sekund i nuläget, men det går säkert bra!
    Om inte annat finns det dusch att använda när ni kommit fram.
    Nää... men det kommer säkert gå bra. Är ju inte samma miljö som hemma och säkert jättespännande iaf ett par timmar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-23 19:25:18 följande:
    Hade man haft ork och tid, skulle vi bokat nått annat så hade de kunnat stå där med lång näsa!! Hur f_n kan de vara otrevliga när de fått så många gäster/kunder??!! Det är inte vi som strulat med sängplatser osv. Det har de lyckats med bra själv! Men vi struntar i det och ignorerar de tycker jag. Skåpsupandet blir roligare om personalen är lite sura!!
    Tänkte samma sak som dig. De ska vara tacksamma!
    Nästan så jag har lust att ringa chefen och ifrågasätta personalens bemötande. Men vi får se till att kompensera det genom vårat supande istället.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-23 19:56:59 följande:
    Eller ringa och fråga om de vill att vi ska avboka allt eftersom de suckar när man ringer? Hehehe.
    Stackars andra som vill boka samma helg och bara får en stor suck i örat och inte förstår någonting. Antar att de tror att alla som vill ha rum den helgen tillhör vårat sällskap
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-01-23 20:22:39 följande:
    Kan ju se om vi hittar ett annat centralt vandrarhem till bra pris med gemensama utrymmen. jag kan ta en snabbtitt. eller?börjar bli lätt irriterad även om jag inte blivit drabbad
    Det skadar ju inte att titta. Behöver ju inte betyda att vi byter. Det där stället är ju väldigt fint. Men som sagt... du får gärna kolla om du vill för min del.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09