Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

parantesen80 skrev 2009-01-12 16:25:52 följande:
    Perfekt! Då vet jag ungefär. Jag vågar inte säga vad sambon sa när jag skämtade om att han fick ta ansvaret för Troy när jag skulle dricka vin med er Eller why not?VAA!! Då vågar inte jag vara med, en massa hormonstinna, berusade kvinnor på samma "hotell". Kanske inte SÅ konstigt med tanke på att hört några utdrag härifrån... Hahaha Eller så trodde han kanske att alla är som jag?
    Lovar att låta honom vara ifred.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-12 20:08:59 följande:
    Mange gillar inte att vi kommer fram till stockholm halv tio en fredagskvall o ska åka tunnelbana till vandrahemmet!!!! Men jag har lugnat han med att vi har ju starka Björn med oss!!!!
    Halv tio är fredagskväll är väl ingenting. Är precis likadant mitt på dagen... förutom att det är lite färre människor ute senare på kvällen.
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-12 20:47:49 följande:
    ha ha tror inte vi från landet ser det lika dant Vi är livrädda o lämna lilla småland
    Haha... ja akta er.
    Men så som Milo skriker vågar väl ingen komma nära ändå.
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-12 21:07:46 följande:
    Sant sant!!!!!!!Får använda honom som avskräckningsmedel på alla som blir sugna på o skaffa barn ne usch dumma mig som jag pratatr om min lille goe gosse!!!!!!!!!
    Jag kan ju inte låta bli att skratta. Klart man får skämta om sina barn... så länge de inte hör eller förstår
  • Vildkorn
    Evve81 skrev 2009-01-13 16:56:17 följande:
    Någon som bor i Stockholm som kanske kan fara och kolla på varndrarhemmet tänkte om det går att vara där===
    Hmm... jag som så sällan är inne i stan numera ska nog inte åta mig det uppdraget. Fundersam
    Men jag tror nog att det säkert ska gå att vara där. Gäller bara att vi snor åt oss alla platser fort.

Kom på att om det är fler som bor där samtidigt så tycker jag nästan synd om dem... sisådär 15 stycken ettåringar och en massa toasupande morsor. Lär ju inte vara lugnt direkt.
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-01-13 22:42:42 följande:
    Instämmer .Hoppas det inte är fler där någon som vet hur många rum det har???
    Enligt antal kylskåp i köket så är det 24 rum. Sen finns ju sovsalarna också.

Från vilken tid får man checka in? Är det 12 för de som kommer på lördagen? Någon som vet?
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-14 12:58:09 följande:
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
    Men då kan ju inte alkoholförbudet gälla för oss heller va? Räcka ut tungan Stod ju bara på sidan om grupper. *spelar dum som tusan*
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-14 16:53:42 följande:
    Jo, men jag tänkte eftersom vi är fler än 10 (som räknas som grupp) och att man inte kunde ta in en grupp i köket p.g.a. platsbrist...
    Köket har vi absolut tillgång till. Det ingår ju i rumspriset. Precis som linjo säger så hade det varit skillnad om vi bokat sovsal till oss alla.
    Platsbrisen är ju pga alla som bokar vanligt rum har rätt till köket och dessutom betalar högre pris/sovplats/rum.
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-14 22:38:03 följande:
    Tänkte bara tala om att resan är bokad nu Vi kommer tyvärr inte fram förrän vid 11 på lördagen(har jag för mig ? För jag tänkte nämligen spara in priset på en natt på vandrarhemmet... Sen åker vi ganska sent på söndagkväll istället. Känns skönt att ha bokat tillslut!Sen att vi antagligen INTE kommer att ha råd/ta oss iväg på någon bröllopsresa är ett annat problem
    Åhh... så kul! Ja kanske inte bristen på bröllopsresa då... men att ni kommer.

Flyger ni ned?
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-14 23:28:26 följande:
    Japp, till bromma blev det.
    Ahh... men det blir ju jättebra. Då väntar vi in er i stan när ni kommer sen.
    Är bara att ta flygbussen till city (smidigast och garanterat fortast) när ni fått ut bagage och allt då.
Svar på tråden Trådträff Mars 09