Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Jen ny skrev 2009-01-05 09:15:56 följande:
    Jag vill inte komma här och säga att jag behöve en spjälsäng mer än någon annan.Jag valde spjälsäng och behöver då den precis som alla andra som valt spjälsäng.Jag har en välldigt rörlig tjej och hon kommer ju garanterat att springa runt även i mars så en madrass vet jag inte ens om hon kommer ligga still på. (fast vem kommer det?)Vagnen jag ska ta med mig har inte plant liggläge och en vanlig säng ramlar hon deffenitivt ner från precis som hemma. Hon ligger vekligen inte stilla när hon sover...Men alla kommer ju ha olika anledningar så just nu funderar jag på hur jag ska få med mig resesängen.
    Ja men det är inget konstigt. Du behöver en säng till Lilly... så är det ju bara.
    Inget du behöver förklara närmare.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn

På något sätt så löser vi det med sängarna. Om inte annat får man kolla med vandrarhemmet om de har någon lösning på det. Borde ju stå antal spjälsängar de har på hemsidan, precis som det står om antal handikappanpassade rum.

Jag har ingen resesäng. Iofs så hade det nog inte gått att få med den in till stan ändå.

• Vildkorn
    helhed skrev 2009-01-05 12:49:47 följande:
    Jag tänkte på det inatt att vi är väl några stycken som bara sover en natt. Jag, Jen ny, Vildkorn, Camelllis. Någon mer? Så det kanske bara är andra natten som sängarna inte räcker eller? Jag tycker att de som kommer på fredagen får var sin säng och sedan kanske vi kan flytta dem på lördagen? Jag behöver verkligen också en säng, men det gör ju som sagt alla som har bokat. Vi får lösa det där på något sätt.
    Utav de som bara sover en natt är det du, Jen ny och högbergarna som behöver säng.

S o F, Lycklig, Kicko, Hedebris kan ju ta sängarna första natten då.
    Sen skulle ju Kicko ta med resesäng, eller?
    Då är det "bara" en säng kort andra natten om Jonathan eller Milo kan sova i stora sängen och de använder Kickos resesäng.

Knöligt det där. Både att släpa resesäng från Skåne och att riskera att någon blir utan fast de behöver.
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-01-05 15:50:55 följande:
    hur var det? det fanns 5st`?
    Ja... det finns väl fem men det är sju stycken som behöver.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-05 19:36:10 följande:
    Jag är en av ennattarna och jag behöver ingen spjälis. Fast det visste ni väl redan.
    Inte Ellen heller va?
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-05 19:52:53 följande:
    Du kan bara inte låta bli?
    Näää...
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-05 20:03:12 följande:
    Ha ha! Den såg jag inte ens komma (för att prata lite direktöversatt svenska)!
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-05 22:52:45 följande:
    Om Sthlmfilur tar med en resesäng, blir ingen utan. Annars blir en utan säng.. Hade inte koll på att Hehe behövde säng. Hur gör vi om Sthlmsfilur inte kan låna ut en resesäng? Jag måste nog snart svara Fridhem. Eller nja, vi kommer inte ännu iofs.
    Håller med Kicko...
    ställ ut sängarna hos er som sover två nätter. Sen får vi alla hjälpas åt att möblera om till andra natten.
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-09 22:47:38 följande:
    Hejsan tjejer Har missat väldigt mycket pg a strul med datorn.... så jag orkar inte börja läsa ikapp.Vad är bestämt? Har alla bokat på vandrarhemmet ?fridhem...? När har ni tänkt att umgås allihopa?Vi har kollat tågbiljetter, men de är DYRA. Så om vi lägger till några hundringar får vi flygbiljetter med 1 timmes restid, jämfört med 9-10timmar med tåg... Gissa vad det lutar åt?Vilka hade med sig mer än de minsta? Jag kommer att ha sambon & Troy med mig, resten lämnar jag hemma
    Åhh så kul att ni kommer!!

Skrik till när ni vet vilket flyg, tid och så. Jag bor ju bara 10-15 minuters bussresa från Arlanda... så vill ni göra sällskap in mot stan eller så kan vi ju alltid lösa det.
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-12 15:51:52 följande:
    Är det på lördagen "alla" kommer att träffas? Vi har inte bestämt om vi ska åka tors,fre-sön eller lör-mån. Det blir ju billigare att resa på en veckodag Och även om vi kör budgetvariant på bröllop, kommer nog kassan att vara rätt skral(har redan tagit ett litet lån av mamma). Men jag har ju varit inställd på att åka på träffen redan INNAN vi bokade datum i kyrkan.... Jasså, har snacket gått så vilt till Ja, jag har ju "barnvakt med mig iaf
    Klart snacket gått så vilt till... det borde du väl förstått efter hängt i den här tråden så länge.

Hmm... har för mig att de som kommer på lördagen är på centralen runt 10-11 eller hur var det?
Svar på tråden Trådträff Mars 09