Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Jen ny skrev 2008-12-30 23:09:02 följande:
    Detta hotell har dubbelrum för 1290 kr. Alltså 2 personer i det priset.www.booking.com/hotel/se/birger-jarl.html?aid...Fast då ska man ju vara beredd att dela rum, camellis. Jag vet inte om min lilly skulle uppskatta det. alltså hon kommer säkert störa oss andra.
    Det är bara en extra säng/barnsäng per rum där. Iofs brukar det oftast vara så på de flesta hotell.
    Kan ju bli lite knepigt om man ska dela rum med någon. *tipsar*
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 23:17:08 följande:
    Jag o Ellen samsover så för min del är det inga problem så. Däremot är Ellen en lättsovare som vaknar av en smygfis.
    Inget Mc D eller chili con carne till lunch den dagen alltså.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 23:37:42 följande:
    nu bombar jag tråden här. tänkte bara säga god natt o gott nytt år ifall jag inte hinner in imorgon. sitter med knöl-ellen i famnen nu, så nu ger jag upp. Natti!
    Jag fick min knöl att somna om för sisådär 20 minuter sen. Blirr helt matt av att hon håller på så här!

Gott Nytt År.... och loggar du inte in i morgon så ses vi här igen nästa år.

Nu tänkte jag ta och logga ut jag med. Orkar inte ens läsa, då känns det rätt onödigt att sitta här.
    Natti natt
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:36:50 följande:
    Detta var ett lite finare vandarhem och kanske lite dyrare?Ligger på kungsholmen och verkar riktigt fräsct med tv på rummet och allt.Stor gemansam lobby och toppmodernt gemensamt kök. www.fridhemsplan.se/Nej, nu ska jag ge mig. Natti natti på er.
    Jag tycker det såg toppenbra ut. Är ju perfekt med gratis spjälsäng för de som inte kan samsova med sina små. Gissar på att de inte har spjälsäng till alla rum.
    Går ju att få det ganska billigt om vissa delar 4-bäddsrum. Dessutom var ju kök och allrum jättefina.
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2008-12-31 10:58:48 följande:
    Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........
    Det är ungefär lika långt att gå till båda. Fördelen med vandrarhemmet är att ni kan ta tunnelbanan 2 stationer. Antar att de äldre syskonen som ska med inte  är så sugen på att gå så långt då.
  • Vildkorn

Så skönt att ni äntligen kunnat enas om något som de flesta verkar gilla. Hoppas nu att det går att få in alla och att det finns spjälsängar så det räcker till de som måste ha en sådan.

Nu ska jag sätta fart med förberedelse av nyårsmat.
    Blir hjortstek, potatisgratäng och så tänkte jag nalla lite av vinflaskan och göra rödvinssås till.

• Vildkorn

linjo: Det blev väl ingen som ska sova hos er ändå va?
    Då kan vi lika gärna boka in ett rum vi med. Och om Livan håller på halva natten gör mig ingenting. Sover så uselt ändå.

• Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:12:18 följande:
    Ja kom ni också! Hi hi! Det blir ju skitkul ju! Tråkigt för er att bara åka hem när allt börjar hända.
    Du menar när ni börjar smussla ut vin från toaletten.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:17:51 följande:
    Och???
    Hahaha... polisen i sällskapet är den som vrålar mest. *asg*
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:23:46 följande:
    *lol* Om det är bemannat dygnet runt så ökar det ju risken att vi blir upptäckta och får däng! Tur det finns en polis med då så det inte går överstyr Men du vildkorn, vad säger du? Ska vi boka in oss också så vi inte missar toavinet?
    Det får vi allt ta och göra tycker jag.
    Ska du eller jag fixa?
    Enya behöver ingen säng... hon får sova med mig. Är väl läskigt som det är ändå att inte sova hemma.
    Jen ny skrev 2009-01-01 21:17:10 följande:
    men jag blir så jäklans full av vin.
    Och jag kollade bara på bilden och tyckte att det var S o F. Gillar inte att ni har händer/fötter-bild båda två ju.
    Iofs är det skitkul om det är hon som vrålar mest som jag skrev. Men du kan få vara fuller du med... det finns säkert någon som hjälper till med Lilly om du däckar.
Svar på tråden Trådträff Mars 09