Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Camellis skrev 2009-01-02 20:50:01 följande:
    Vad gäller mat är jag öppen för alla förslag. Kan däremot varna för att jag är ett matmonster som blir rätt grinig om jag inte får mat i rätt tid. Fast jag kan nog lägga lite band på mig bland er, men om jag skulle verka grinig kan ni ju föreslå en bit mat.
    Jag är likadan. Blodsockret sjunker rätt fort när det väl börjar. Så vi kan gå runt och vara griniga tillsammans.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-02 21:46:11 följande:
    Skönt att jag inte är ensam! Jag och personer som aldrig behöver äta går inte ihop om man ska vara ute på heldagsaktiviteter ihop. Såvida de inte är införstådda med att jag måste äta regelbundet då.
    Det är därför det ALLTID finns godis i väskan. Annars skulle jag kunna slå någon.
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-01-02 21:54:47 följande:
    Du är inte sockerberoende väll . stämmer inte in på dig du sitter ju inte med godispåsen på kvällarna
    Jag är väldigt sockerberoende. Inget jag hymlar med alls.
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-03 11:59:13 följande:
    Problem girls!!Nu ringde vandrarhemmet mig. De har överbokat spjälsängarna! De har totalt fem spjälisar, så fast att vi är många som bokat spjälisar så kommer de inte räcka till alla. Jag och Prommis blev utan. Tror att Agaton inet behövde spjälsäng, men Vincent behöver helst en. Är det någon av er andra som bokat spjälis som känner att de egentligen inte behöver en? Vi skulle prata ihop oss om vilka som skulle ha de fem sängarna och i vilka rum de skulle stå så att säga. Hon sa att det i princip bara får plats med en spjälis per rum. I tvåmanna och tremannarummen. Fyrabäddsrummen vet jag inte.Vad säger ni?
    Har bara väntat på att de skulle ta slut. Hur många spjälsängar som helst kan de ju inte ha... uppenbarligen. Fundersam
    Jag struntade ju i att ta en säng till Enya. Vi får böka tillsammans i sängen på natten istället.

Hoppas att ni som behöver spjälisar kan hitta någon bra lösning.
  • Vildkorn

Jag funderar på att natta Enya som jag brukar... tillsammans i sängen. Och sen lägga över henne i vagnen när hon somnat ordentligt. Iofs så är hon jätteduktig att ta sig ur min säng själv numera. Hon backar och hasar försiktigt ned med fötterna i golvet först. Men det är ju ingen garanti för att hon inte ska ramla ur då hon sover.

• Vildkorn

Kom på en annan sak. Undrar om det finns något rum där vi kan förvara vagnarna på?
    Det lär ju bli skittrångt i rummen!

• Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-01-03 20:00:03 följande:
    de borde ju ha ett "packningsrum" där borde man ju kunna förvara vagnarna. Man kan ju fälla ihop dem och stapla om inte annat..
    Jo något sånt hoppas jag finns. För de borde ju förstå att med småbarn tillkommer vagnar.
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-01-03 20:02:58 följande:
    haha...mmm :) hur många är vi änsålänge?
    Noll koll... men gissar på 10-11 stycken
  • Vildkorn

Flyttar fram listan lite...

Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida
    Prommis - Agaton
    Hehe - Arvid

11 stycken i listan.... 12 med Björn då.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-03 20:11:44 följande:
    Jag bullar upp med kuddar och täcken runt under madrassen, så att hon inte kan rulla ur sängen. Annars brukar hon ligga relativt stilla. Det gäller dock att ha babyvakt så att jag hör om hon vaknar, för när hon är vaken är hon snabb att börja krypa runt.
    Jag vågar inte göra så för då kämpar sig Enya ur ändå om hon vaknar. Vilket betyder att hon har en hög kant att hasa över också. Det slutar bara i katastrof.
    Hedebris skrev 2009-01-03 20:12:40 följande:
    sen var det högbergaren med väll? det var bokat?
    Jepp..
    lägger till i listan
Svar på tråden Trådträff Mars 09