Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Camellis skrev 2009-01-01 21:30:09 följande:
    Ja, vi måste ha en enbart mamm-träff sen också! Så kan vi släppa loss totalt.
    Oj oj oj... tänker på min utekväll med smultron smulan. Jösses... det tog dagar att bli människa igen.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:32:33 följande:
    Ja, därför måste vi tänka på att fixa barnvakt längre än bara själva utekvällen.
    Mmm... en vecka typ.
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:36:22 följande:
    Svar på #486 Spelar absolut ingen roll.Nu vet jag ju inte hur landet ligger om tre månader. Om Livsan slutat samsova (haha, troooligt liksom, med tanke på hur mycket hon gillar det! ) så får jag väl släpa med någon liten madrass till henne på golvet. Alternativt så lämnar jag henne hemma med sin pappa så att jag får vara barnfri på kvällen/natten
    Du får gärna fixa det nu om du har tid. Enya har precis vaknat här för ANDRA gången sen hon la sig. *suck*
    Hade samma tanke med madrass på golvet.
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:44:57 följande:
    Svar på #494fixar.dubbelrummed frukost för ossinga sängkläder?
    Gör som du vill med sängkläder...
    är ju inte så krångligt att slänga ned en handduk och lakan under vagnen dock.
    Evve81 skrev 2009-01-01 21:47:06 följande:
    Nu har jag bokat resan och skickat en bokningsförfrågan till vandrarhemmet. Känns SUPERKUL och pirrigt. Tog en lite dyrare resa för då slipper jag köra själv till tågstationen i Sundsvall utan får skjuts av sambon. Mitt tåg hem går tyvärr kl 10.30 på söndag men då spenderar jag inga pengar på shopping
    Åhh... så kul att du också kommer!!

Kicko: Jag har skrivit till smultron smulan. Hon har dock inte varit inne sen den 29:e
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:58:02 följande:
    Vildkorn: Nu är vårt boende bokat!Jag struntade i sängkläderna för som sagt lite lakan och örngott är inte så jobbigt att ta med sig för oss som inte åker så långt
    Toppen!
    MariaK skrev 2009-01-01 21:57:09 följande:
    hi hi kul änså länge har de varsin dejt allihopa!!!!!! 5 pojkar o 5 flickor
    Enya har redan sina favoriter som hon flinar lite extra åt på bilderna.
    Såphia skrev 2009-01-01 22:03:27 följande:
    Lätt det kommer bli att ta foto på alla ettåringarna samtidigt, ha ha. Där alla är någorlunda glada!
    Jo tjena... fri sprit till den som lyckas.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 22:23:41 följande:
    NU har jag sett dig, Linjo! Då fattas bara prommis och aesi.
    Hon ser ut som en större Liv... typ.
  • Vildkorn

Skrev ju ett inlägg igår... men det är borta. Inte viktigt nog för FL tydligen.

Nu vet jag också hur alla ser ut.
    Ang. dialekter så är skånska inte alls så lätt att förstå alla gånger. Inte inavlat hälsingemål heller. Så om ni bara låter bli slang så ska vi nog förstå varandra. *fniss*
    Själv är jag nog inte så svår att förstå.... jag låter ju bara dryg och otrevlig. (Eller hur var det Jen ny

• Vildkorn
    högbergarna skrev 2009-01-02 11:43:20 följande:
    Toa o dusch fanns inte på enkelrummen står det då.. Den rutan e nämligen urkryssad...
    Du får välja vandrarhem + (plus) om du vill ha egen toalett. De är lite dyrare
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-02 12:00:50 följande:
    Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?
    Min chef har semester och är tillbaka igen den 7:e har jag för mig. Åker ut då och pratar med henne tänkte jag. Ska även prata med henne om mina arbetstider när det är dags att börja jobba igen.
    Så förhoppningsvis får vi svar på onsdag hur det blir.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-02 14:12:37 följande:
    Vad ska vi göra på söndagen då? Shoppa mera? I dag kom våra tågbiljetter!
    Om vi kan vara ute på mitt jobb så blir det ju nästan en heldag där. Tar ju lite tid att åka.
    I sånt fall är söndagen perfekt för shopping.
Svar på tråden Trådträff Mars 09