• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn

Jag har fått ett smärre problem inför trådträffen. Det kommer ju dock bara påverka mig och rumskompisarna (linjo och Liv). Men jag har en tjej som VÄGRAR sova med mig längre. Hon ska bara vrida och vända på sig, slå på mig, sätta/ställa sig upp och krångla rent allmänt. Hmm... finns ju inte ens extrasängar så det räcker till de som behövt redan tidigare.
    Antar att det lär bli en LÅÅÅNG natt där. Fundersam Hoppas verkligen du har överseende linjo!
    Kan ju hoppas att det blir skillnad när vi väl är där och det inte är hemma liksom.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Brooks
    Vildkorn skrev 2009-02-18 22:24:42 följande:
    Jag har fått ett smärre problem inför trådträffen. Det kommer ju dock bara påverka mig och rumskompisarna (linjo och Liv). Men jag har en tjej som VÄGRAR sova med mig längre. Hon ska bara vrida och vända på sig, slå på mig, sätta/ställa sig upp och krångla rent allmänt. Hmm... finns ju inte ens extrasängar så det räcker till de som behövt redan tidigare. Antar att det lär bli en LÅÅÅNG natt där.  Hoppas verkligen du har överseende linjo! Kan ju hoppas att det blir skillnad när vi väl är där och det inte är hemma liksom.
    Vi får samla ihop alla handdukar och lägga dem på golvet så får Enya sova där
    Jag har tyvärr ingen resesäng annars hade det ju kunnat lösa problemet.
    Men hon kanske tycker det är ok att sova borta med dig när det är på ett nytt ställe - annars får vi hoppas att jag och Liv sover ändå
  • Såphia

Jag har en kille som börjat älska att samsova med sin mamma. Inatt sov han mycket mycket oroligt och grät massor. Han hade nog jordens magknip. Han sov enbart om han fick sova på min arm eller helt sonika på mig. Så den spjälsängen jag bokat kan du nog utan problem överta på lördagen Vildkorn. Inte vill vi att både Enya och du ska ha fläskläpp!

• Vildkorn

linjo: Jo jag håller tummarna för att hon vill sova med mig då. Kommer ju bli första gången hon sover någon annanstans än hemma. Så då kanske det är lite extra tryggt med mamma ändå.
    Ville liksom bara förvarna.

S o F: Håller med dig om att det räcker med att en av oss har fläskläpp här. Och som jag skrev till linjo så löser det sig säkert ändå. *håller tummarna*
    Vet ju att det finns de som behöver sängen och som bokat före mig. Men tack för erbjudandet.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • högbergarna

Jaha.. Jag kan inte komma! Måste avboka mitt rum! Skulle titta på biljetten exakt vilken tid det va jag skulle komma. Då har ajg fått två biljetter samma resa!  Alltså returresan. Olika tider men samma sträcka! Så jag kommer inte till Stockholm! Självklart tog jag så att det inte går att omboka! Hade uppe två sj-sidor samtidigt när jag beställde för jag HATAR när saker går långsamt så jag ville boka resorna samtidigt. Inte via returresa utan jag ville se båda mina resor framför mig samtidigt. Men så kan man alltså inte göra!! Blev helt fel och deras system fick fnatt så jag fick som sagt två resor på samma sträcka! Så nu e det bara att slänga biljetterna då!! Får ju inget för dom på tradera! Sj säljer ju redan. FAAN rent ut sagt! Det va några hundra i sjön!! Jag har absolut itne råd att köpa nya biljetter!!
    Jaa ni får ha det så kul! Snyyyyft!! Gråter på riktigt faktiskt!!!

• högbergarna

Vem skulle sova med mig?? Kan ju itne avboka rummet för då blir ju du utan rum!! Måste iallafall avboka MIG! Men du måste ju vara kvar! Har du fått ngt eget bokningsnr?

• Brooks
    högbergarna skrev 2009-02-19 07:45:42 följande:
    Jaha.. Jag kan inte komma! Måste avboka mitt rum! Skulle titta på biljetten exakt vilken tid det va jag skulle komma. Då har ajg fått två biljetter samma resa!  Alltså returresan. Olika tider men samma sträcka! Så jag kommer inte till Stockholm! Självklart tog jag så att det inte går att omboka! Hade uppe två sj-sidor samtidigt när jag beställde för jag HATAR när saker går långsamt så jag ville boka resorna samtidigt. Inte via returresa utan jag ville se båda mina resor framför mig samtidigt. Men så kan man alltså inte göra!! Blev helt fel och deras system fick fnatt så jag fick som sagt två resor på samma sträcka! Så nu e det bara att slänga biljetterna då!! Får ju inget för dom på tradera! Sj säljer ju redan. FAAN rent ut sagt! Det va några hundra i sjön!! Jag har absolut itne råd att köpa nya biljetter!! Jaa ni får ha det så kul! Snyyyyft!! Gråter på riktigt faktiskt!!!
    Kan du inte ringa SJ och se om du kan få hjälp? 
    Ibland har man ju tur!
    *håller tummarna*
  • Camellis
    högbergarna skrev 2009-02-19 07:45:42 följande:
    Jaha.. Jag kan inte komma! Måste avboka mitt rum! Skulle titta på biljetten exakt vilken tid det va jag skulle komma. Då har ajg fått två biljetter samma resa!  Alltså returresan. Olika tider men samma sträcka! Så jag kommer inte till Stockholm! Självklart tog jag så att det inte går att omboka! Hade uppe två sj-sidor samtidigt när jag beställde för jag HATAR när saker går långsamt så jag ville boka resorna samtidigt. Inte via returresa utan jag ville se båda mina resor framför mig samtidigt. Men så kan man alltså inte göra!! Blev helt fel och deras system fick fnatt så jag fick som sagt två resor på samma sträcka! Så nu e det bara att slänga biljetterna då!! Får ju inget för dom på tradera! Sj säljer ju redan. FAAN rent ut sagt! Det va några hundra i sjön!! Jag har absolut itne råd att köpa nya biljetter!!Jaa ni får ha det så kul! Snyyyyft!! Gråter på riktigt faktiskt!!!
    Nej men vad fasen, vad surt!! Går det inte att fixa på nåt vis om du ringer SJ??
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • högbergarna

HAr ringt SJ o jag har ju en icke ombokningsbar biljett. de hade aldrig hört talas om detta problem förut. Gissar att det bara e jag i detta land som vill att saker ska ske snabbt så jag gör två bokningar på en gång!

• Camellis
    högbergarna skrev 2009-02-19 08:09:56 följande:
    HAr ringt SJ o jag har ju en icke ombokningsbar biljett. de hade aldrig hört talas om detta problem förut. Gissar att det bara e jag i detta land som vill att saker ska ske snabbt så jag gör två bokningar på en gång!
    Men kunde de inte hjälpa dig med en biljett TILL Stockholm? Vad dåligt! Vad ska du med två returbiljetter till liksom. Lite serviceminded måste de ju fasen vara!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09