Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Blä så besviken jag är!!!!!! Jäkla skitdag detta blev!! Först kommer inte sotaren som bestämt så vi har nu gått andra dygnet på elpatron i onödan! DYYYRT!! Sedan detta!! Kände på mig att det va ngt knas då jag först fick samma bokningsnr två gånger. Blev ju tvungen att hämta ut biljetterna först innan jag kunde se dom för självklart hade jag glömt skriva i min mailadress... DET gör jag aldrig mer om!!
högbergarna skrev 2009-02-19 08:18:53 följande:
Oj va här händer grejer i trådarna! Jag hinner ju inte med för 5 öre.
Okej
Högbergarna>> Det var du och jag som skulle dela rum. Och nej jag har inte fått ett eget bokningsnummer. Bokningsnumret har jag dessutom inte skrivit ner. Ingen ordning på torpet.
Så jag skulle behöva nummret igen.
Och då var det ju helt plötsligt väldigt mycket plats i mitt dubbelrum!
Högbergarna vad trist.
Ni som kommer på lördagen det är ju lättast om ni sätter väskorna i våra rum om ni inte får cheka in fören senare. den biten löser vi. Hamburgare går bra för mig till lunch
Vi som inte vill shoppa på lördagen kanske kunde ta oss till en lämplig mataffär och handla maten då? Jag är villig att ta på mig den uppgiften om jag får sällskap av någon annan. kan ju skriva en inköpslista här dagarna innan.