• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • högbergarna
    Camellis skrev 2009-02-19 08:12:04 följande:
    Men kunde de inte hjälpa dig med en biljett TILL Stockholm? Vad dåligt! Vad ska du med två returbiljetter till liksom. Lite serviceminded måste de ju fasen vara!
    Ja men jag får ju betala 500 spänn för en biljett i så fall. Jag har itne dom pengarna! Så nej jag får väl skylla mig själv som köper en oombokningsbar! Men jag skulle ju resa så varför boka om?!
  • högbergarna

Blä så besviken jag är!!!!!! Jäkla skitdag detta blev!! Först kommer inte sotaren som bestämt så vi har nu gått andra dygnet på elpatron i onödan! DYYYRT!! Sedan detta!! Kände på mig att det va ngt knas då jag först fick samma bokningsnr två gånger. Blev ju tvungen att hämta ut biljetterna först innan jag kunde se dom för självklart hade jag glömt skriva i min mailadress... DET gör jag aldrig mer om!!

• Evve81
    högbergarna skrev 2009-02-19 08:18:53 följande:
    Blä så besviken jag är!!!!!! Jäkla skitdag detta blev!! Först kommer inte sotaren som bestämt så vi har nu gått andra dygnet på elpatron i onödan! DYYYRT!! Sedan detta!! Kände på mig att det va ngt knas då jag först fick samma bokningsnr två gånger. Blev ju tvungen att hämta ut biljetterna först innan jag kunde se dom för självklart hade jag glömt skriva i min mailadress... DET gör jag aldrig mer om!!
    Vad TRIST!!!!!
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Jen ny

Usch vad trist. orättvist!
  • helhed
    Nej, vad tråkigt!!

Kan du inte hålla utkik på Tradera om det kommer några billiga biljetter där för ditresan?
  • smultron smulan

Oj va här händer grejer i trådarna! Jag hinner ju inte med för 5 öre.

Okej

Högbergarna>> Det var du och jag som skulle dela rum. Och nej jag har inte fått ett eget bokningsnummer. Bokningsnumret har jag dessutom inte skrivit ner. Ingen ordning på torpet.

Så jag skulle behöva nummret igen.

Och då var det ju helt plötsligt väldigt mycket plats i mitt dubbelrum!

• Kicko

Högbergarna vad trist.

Ni som kommer på lördagen det är ju lättast om ni sätter väskorna i våra rum om ni inte får cheka in fören senare. den biten löser vi. Hamburgare går bra för mig till lunch

Vi som inte vill shoppa på lördagen kanske kunde ta oss till en lämplig mataffär och handla maten då? Jag är villig att ta på mig den uppgiften om jag får sällskap av någon annan. kan ju skriva en inköpslista här dagarna innan.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-02-19 15:28:16 följande:
    Högbergarna vad trist. Ni som kommer på lördagen det är ju lättast om ni sätter väskorna i våra rum om ni inte får cheka in fören senare. den biten löser vi. Hamburgare går bra för mig till lunchVi som inte vill shoppa på lördagen kanske kunde ta oss till en lämplig mataffär och handla maten då? Jag är villig att ta på mig den uppgiften om jag får sällskap av någon annan. kan ju skriva en inköpslista här dagarna innan.
    Moa lär väl inte vilja gå i affärer hela dan så vi kan nog hänga på o handla mat!!! O tyvärr har jag inte så mycket pengar o handla för.......... o då är det inte kul o gå i molo butiker om jag inte får shoppa ju
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    högbergarna skrev 2009-02-19 07:45:42 följande:
    Jaha.. Jag kan inte komma! Måste avboka mitt rum! Skulle titta på biljetten exakt vilken tid det va jag skulle komma. Då har ajg fått två biljetter samma resa!  Alltså returresan. Olika tider men samma sträcka! Så jag kommer inte till Stockholm! Självklart tog jag så att det inte går att omboka! Hade uppe två sj-sidor samtidigt när jag beställde för jag HATAR när saker går långsamt så jag ville boka resorna samtidigt. Inte via returresa utan jag ville se båda mina resor framför mig samtidigt. Men så kan man alltså inte göra!! Blev helt fel och deras system fick fnatt så jag fick som sagt två resor på samma sträcka! Så nu e det bara att slänga biljetterna då!! Får ju inget för dom på tradera! Sj säljer ju redan. FAAN rent ut sagt! Det va några hundra i sjön!! Jag har absolut itne råd att köpa nya biljetter!!Jaa ni får ha det så kul! Snyyyyft!! Gråter på riktigt faktiskt!!!
    Men!
    Du kan inte sälja ena biljetten då? Så har du lite pengar iaf.
    Hoppas att din mamma kan vara jättegullig och skjutsa dig. Men som du säger... det är 40 mil!
    Näää nu bestämmer jag att det SKA lösa sig på något sätt. Med ska du och Knuten så är det bara.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-02-19 15:28:16 följande:
    Högbergarna vad trist. Ni som kommer på lördagen det är ju lättast om ni sätter väskorna i våra rum om ni inte får cheka in fören senare. den biten löser vi. Hamburgare går bra för mig till lunchVi som inte vill shoppa på lördagen kanske kunde ta oss till en lämplig mataffär och handla maten då? Jag är villig att ta på mig den uppgiften om jag får sällskap av någon annan. kan ju skriva en inköpslista här dagarna innan.
    Har tänkt lite så jag med. Är ju korkat om ALLA ska med och handla mat.
    Jag har en liten specialbeställning till maten... fast det kan jag iofs fixa själv. Jag äter ju inte tacos som "alla" andra utan jag vill ha tzatziki och ajvar på/i.

Hur skulle vi göra med toasupandet då? Antar att det inte är ok att korka upp en flaska till maten tyvärr.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09