-
Om det hade kostat 100:- hade jag inte tvekat. Min billigaste biljett är uppe i nästan 500:-Evve81 skrev 2008-12-29 20:40:16 följande:Fanns ju för 100 kr
Eller, det finns för 100:-, men då är jag inte i Stockholm förrän klockan 16 på lördagen, och då känns det ju ganska meningslöst att åka.
-
Jag åker från Vänersborg. Jag har kollat från Uddevalla också, men det är samma priser. Det är lite billigare från Göteborg, men då måste jag ta mig dit ned först och det blir också jobbigt.Vildkorn skrev 2008-12-29 20:51:47 följande:Hehe: Neeeej! Dumma dumma biljettpriser. Vill ju så gärna att ni ska komma. Kolla med maken du. Var åker du ifrån förresten? Vet ju att det finns billiga sista minuten biljetter på Tradera ibland. Men kanske inte därifrån du åker? Man kan alltid kolla blocket och så också. Prommis: Skulle vara superroligt om du kom ned med. -
Nu har jag kollat Tradera och där finns det biljetter mellan Göteborg och Stockholm. Inga från Vänersborg. Om jag kan ta mig till Göteborg kanske jag kan komma, men det vet jag ju inte förrän typ dagen innan i sådana fall och hur gör jag då med boende?
-
Robert tyckte att jag skulle åka i alla fall, så jag gör nog det. Nu hade priset på morgontågen sänkts med 50:- med. Verkligen konstigt system de har på SJ
Jag måste dock boka lite senare, när R. har gått upp, så att jag kan boka genom hans priokort. Då får vi priopoäng, som man kan köpa mackor, bo på hotell etc för. I somras bodde vi gratis på Scandic för priopoäng
Nu har vi dock nästan inga kvar, så nu får jag nog betala hotell.
Om jag ska åka dyrt tåg är jag nog inne på Lyckligs linje med billigare hotell i alla fall. Någon som vill dela rum? -
Sovplats och bag-in-box. Får man hotellfrukost medBrooks skrev 2008-12-30 10:26:35 följande:Jösses Tjejer! Ni är fööör roliga - man kan ju inte annat än se fram emot att få hänga med er i Mars Vi kanske ska boka en gympasal så alla kan bo på samma ställe, så kan barnen sova i ena delen och vi festa i den andra Till er som vill spara pengar - ni kan alltid komma och bo här hos oss i "Vildmarken". Nu till nyår kommer vi att vara 7 vuxna och 6 barn här i huset - så vi får plats. Jag kan köpa en (ett par) bag in box också *lockas lite* Jag kan ju visserligen kanske också bege mig ut i nattvimlet på lördagen - min "barnvakt" får väl hålla sig hemma...
Det låter i alla fall som ett bra erbjudande, trots att det är i vildmarken
-
Jag har ännu inte bokat tåg (eftersom priserna sjunkit till idag tänkte jag att jag skulle vänta och se hur det utvecklar sig imorgon) men om jag kommer kanske jag tackar ja till erbjudandet att bo hos er! Det kunde vara trevligt och om jag slipper betala hotell känns det ok att betala 900:- för tåget.Brooks skrev 2008-12-30 10:36:43 följande:*Skratt* Min sambo gillar att laga stora måltider så man kan få mer än havregrynsgröt om man vill Kanske inte alla exotiska frukter men ägg och bacon (som är mina favoriter) är givna Kan locka med att jag har 10 olika tesorter eller så Prommis: Du kan få bo här också *komsikomsi*
Du bor lite utanför stan, va? Åker vi pendeltåg in? Jag kan nog inte dra med mig en bilstol på tåget. -
Jag kan tänka mig att bo på hotell om någon vill dela rum med mig. Jag ska dock bara bo en natt lördag - söndag.Kicko skrev 2008-12-30 21:27:37 följande:Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars Lycklig 77 - Milo, Moa Hedebris - Noah, Björn och Julia Vildkorn - Enya S o F - Vincent Jen ny - Lilly Linjo985 - Liv Camellis - Ellen Kickoman - Jonathan Vem ska bo på hotell om vi ska boka www.orlogshemmet.com/priser.html Vill ni bo här? För alla kan ju inte bo hos Linjo ellerhur! -
Nästan längst till vänster på kartan.MariaK skrev 2008-12-30 21:24:55 följande:ok kollade med den kartan men det säger mig tyvärr inte så mycket... var ligger stationen??? -
Jag tycker att det ser bra ut!Jen ny skrev 2008-12-31 00:41:33 följande:Ett inlägg till bara. Jag gillade mitt sista alternativ riktigt mycket. Kändes lyxigt med tv OCH dator med internet på rummet. Allt verkar jättefräscht och GRATIS SPJÄLSÄNG på rummet! Kolla in bilderna på hemsidan! Där tror jag att jag vill bo! -
Jag har bestämt att jag ska med och jag vill också bo där. Deyt verkar toppen och inte så dyrt!Jen ny skrev 2008-12-31 11:30:20 följande:Det går ju tunnelbana och som Vildkorn säger är det ungefär lika långt så då röstar jag på fridhemsplan. Verkar kanon där tycker jag.