-
-
Det är det nummer jag har inlagtHedebris skrev 2009-03-27 11:46:44 följande:japp :) 0707232626
Vad bra!
-
ÅÅhh! Ni åker snart. Spännande!
Jag har i alla fall fått mina SMS-biljetter till ditresan nu
Återstår att se om jag kommer hem.
Kameran var ett bra tips - den hade jag säkert glömt annars! -
Nu ska jag ta mig hem från jobbet i alla fall och sedan börja packa och förbereda inför imorgon!
-
Så nu ligger barnen i sina sängar och jag har packat allt jag kan packa idag, tror jag. Det är ju en massa saker som necessär, flaskor och snutte som inte kan packas förrän imorgon.
Jag kom just på att jag hade glömt att skriva ut en vägbeskrivning till vandrarhemmet på jobbet och vi har ingen skrivare hemma, men jag hittade en gammal stockholmskarta i en låda, så det löser sig nog ändå.
Jag tror att vi får dyka in på McD så fort vi kommer 11.50 för lunch och sedan traskar vi till vandrarhemmet för att möta er andra klockan 13.00.
Jag kom på att jag nog inte hinner in på systemet dock. Hur länge har de öppet imorgon? Om någon ska in får ni gärna köpa ett par öl till mig, så betalar jag sedan. Annars får jag nöja mig med Loka
-
Oki, jag gillar att gå och kommer bara ha ryggsäck + skötväska, men jag har bussen som back up - plan.Vildkorn skrev 2009-03-27 19:27:22 följande:Men du behöver inte gå till vandrarhemmet. Du kan ju ta bussen från korsningen kungsgatan/vasagatan. Skicka ett sms till Hedebris och kolla om Kicko kan köpa öl till dig. Hon skulle ju till systemet.
*Går genast och messar Hebebris* -
Bra, jag lägger till.Vildkorn skrev 2009-03-27 19:31:00 följande:Jag inboxar dig mitt nummer om du vill ta bussen men inte skulle hitta hållplatsen. Så kan jag försöka guida dig.
Jag har messat Hedebris också
Nu får jag nog gå och hjälpa maken att röja i köket inför imorgon. -
Nu finns du under Jennie Vildkorn i min mobil
Nu måste jag hjälpa maken. Han börjar surna till och vi vill ju också hinna med lite teve. -
Jag har en bedrövlig utväxt och har inte klippt mig på tre månader, men de hade ingen tid förrän på måndag. Jag borde också ha gjort en snabbfärgning hemma inser jag nu!! Ja, ja, tänk mig solbränd, nyklippt och med fixad färg bara när ni ser mig, så kanske ni får en lite bättre bild av mig
-
Allt packat och klart och så klart blev det mer än vad jag trodde. Sittunderlägg var ett bra tips - slänger genast ett under vagnen!
Tåget går om femtio minuter. Nu börjar jag bli lite nervös! -
Ja, det var verkligen roligt att träffa alla! jag hann ju inte med så mycket shopping, men huvusyftet var ju att umgås och det har vi verkligen gjort!!
Arvid är numera vaken här hemma. Han skötte sig jättebra på tåget och tittade ut en lång stund (elledningar som åker förbi är tydligen jättespännande!), satt i mitt knä och åt och slockade sedan en stund innan sju och sov resten av vägen. Dock blev det där med byte från vagn till bil och sedan från bil till säng alldeles för spännande, så nu vill han inte alls sova mer. Jag antar att han kommer att vara vaken ett bra tag till. Han sov ju 1½ timme på tåget.
Snyggt golv har vi i köket hemma med
Alva sover, så henne har jag inte träffat, men hon hade tydligen haft en toppenbra helg hos farmor och farfar och med kusinen! -
God morgon!
Är nu åter på jobbet har har snart ett utvecklingssamtal. Jag är sjukt trött efter helgen och skulle gärna vara ledig idag, men tröttheten är väl värd efter helgens upplevelser. Det var jätteroligt att ses. -
Jo, just det. Min kamera fungerade ju inte heller, som jag tror att alla vet vid det här laget
så jag ser gärna också bilder.
Nu MÅSTE jag jobba!