Trådträff Mars 09
Vad har man för förmåner som kommunanställd tro? Jag brukar ta pennor och kollegieblock ibland. Kan det räknas tro??
Då kanske vi lärare ska sluta gnälla om att det var bättre för när skolan var statlig?
Jag tänkte på det inatt att vi är väl några stycken som bara sover en natt. Jag, Jen ny, Vildkorn, Camelllis. Någon mer? Så det kanske bara är andra natten som sängarna inte räcker eller?
Jag tycker att de som kommer på fredagen får var sin säng och sedan kanske vi kan flytta dem på lördagen?
Jag behöver verkligen också en säng, men det gör ju som sagt alla som har bokat. Vi får lösa det där på något sätt.
Jag har en resesäng, men vill helst inte dra med den. Hojta om det kör ihop sig dock, så kan jag kolla om jag får in min under vagnen.
Å vad roligt att vi blir så många!
Jag börjar oroa mig för hur det ska gå att åka tåg själv med Arvid i 3½ timma bara, han sitter ju inte still en sekund i nuläget, men det går säkert bra!
Jag ska åka x2000.
Jag har också en fin guldig namnskylt, men den använder jag enbart de första veckorna när vi har en massa nya elever eller på föräldramötet e.d.
Förresten har jag inte sett till den sedan jag kom tillbaka, så den kanske är borta