Camellis skrev 2008-12-30 01:29:01 följande:
Aha, kommer Prommis också fr¨ån norr? Det hade jag missat. Ja, jag är hälsing, men Hälsingland ligger i sydöstra Norrland.
Jag har liiite koll på var Hälsingland ligger. Har ett ex som kommer därifrån... Ljusdalstrakten eller vad fasiken det var.
helhed skrev 2008-12-30 08:49:01 följande:
Robert tyckte att jag skulle åka i alla fall, så jag gör nog det. Nu hade priset på morgontågen sänkts med 50:- med. Verkligen konstigt system de har på SJ Jag måste dock boka lite senare, när R. har gått upp, så att jag kan boka genom hans priokort. Då får vi priopoäng, som man kan köpa mackor, bo på hotell etc för. I somras bodde vi gratis på Scandic för priopoäng Nu har vi dock nästan inga kvar, så nu får jag nog betala hotell. Om jag ska åka dyrt tåg är jag nog inne på Lyckligs linje med billigare hotell i alla fall. Någon som vill dela rum?
Du ser... det löser sig alltid. *hurrar lite*
högbergarna skrev 2008-12-30 11:23:52 följande:
Nu så... "hittade" jag tråden. Vill verkligen med!!! Just nu e det superfattigt eftersom ajg fick så lite denna månad.. Men jag inväntar VAB-dagarna... plus sångpengar.. Så ska jag nog ha råd. Iallafall med resan.. I värsta fall får jag sova över hos syster min då... Om pengarna inte räcker till hotell eller vad det nu blir... Någon som tittat på ngt billigt hotell??
Men kan du inte boka en billig resa nu då? Om det skulle skita sig så måste det ju gå att avboka, eller?
Visst kostar det lite extra med avbokningsavgiften, men det kan det ju helt klart vara värt.