• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • frukarlssonn

Läste precis i en tråd om en tjej som pratat med sin "kloka" mamma som jobbat som bm i 20 år. Människan lurade i sin stackars dotter att det minsann bara är tjejer som ständigt tänker på att bli gravida som söker hjälp och som har svårt att bli gravida Men va fan får folk allt ifrån???? Hon måste ju va född på mars eller nåt!! Fy faaaaaan ursäkta ordvalet Generad vad förbannad och ledsen man blir när man läser om folks fördomar. Skrikandes

• show must go on

augustibruden!! åldern är nog ingen fara , min mor fick mig när hon var 40+ kanske inget människor strävar efter, men Mor hon ångrar sig aldrig ;) fick ju mig hehe..lycka till

• Miraklet09

Hej tjejer

idag är en ångestfyld dag..
     usha vart hos släkten för länge

Fortf ingen mens, vad e detta
     haft mens liknande känsla i 1-2 veckor nu... känns obehagligt..
     ja vill bara ha röda tanten nu,,, tror inte jag är gravid ändå

E
  • augustibruden

Pinguliny: Ska du inte testa för säkerhets skull?
    Tråden är ju inne i värsta flytet nu ju!!
    Läste om din otroliga viktnedgång!! Själv ska jag ta tag i den biten direkt efter Nyår. Vill gå ner ca 10 kg för att känna mig nöjd men helst 15.

• Solkattan

Hej alla!
    Va bra att du startade en ny tråd Chanell! Skrattande...
    Hoppas man fortfarande är välkommen fast man fått det efterlängtade plusset... ska ju som sagt va försöka att inte bli alltför stönig. Utan vill så himla gärna vara med och "se" när Ni andra också plussar.. Glad.. för det SKA ni göra!!!
    Förkylningen börjar släppa greppet lite grann här. Fast sambon har ändå avbokat oss ifrån nyårsfesten. Skönt!
    Är så himla nojig hela tiden. Kan inte riktigt släpa det här med utomkvedshavandeskap. Har haft ett sånt tidigare som var riktigt läskigt. Akutoperation och inlagd på sjukhus i omgångar innan de hittade "felet". Fick faktiskt journalen hemskickad ifrån den händelsen. Och bläddrade igenom den. Hittade att jag redan i vecka 5 fick blodiga flytningar o ont. Och nu är jag inne i vecka 7. Hoppas så att det gått bra denna gång... vill inte tillbringa nyåret eller trettondagsafton på sjukan... Ledsen.
    Hoppas Ni andra får ett riktigt trevligt nyårsfirande...  (alkoholfri för min del då...).

//Solkatta

• Miraklet09
    augustibruden skrev 2008-12-30 12:20:30 följande:
    Pinguliny: Ska du inte testa för säkerhets skull? Tråden är ju inne i värsta flytet nu ju!!Läste om din otroliga viktnedgång!! Själv ska jag ta tag i den biten direkt efter Nyår. Vill gå ner ca 10 kg för att känna mig nöjd men helst 15.
     Jag vågar verkligen inte, så jädrans feg.. osså känns det ej rätt, om det är positivt för en gång skull kan ja inte hålla truten och försäger mig till min man i telen, haha..
     drömma får man ju

Jag vet inte tror jag fegar för jag inte vill se dem där minusen som förföljer mig,
     inga tecken på grav :-/

Tack men nu ha ja varit onyttig i flera dagar, så nu får man ta tag i det igen,
     denna veckan skulle ju ig ner till 68.8kg nu väger jag ca 69.3kg, så neråt går det iaf

jag är hos min syrra i halmstad, passar hennes lägenhet, s¨å testade jag hennes Medium kläder, typ tröjorna, och dra på trissor

DET PASSADE, det satt tillomed inte så jädrans tajt som det annats gör..
     fan vika snygga kl'der hon har... suck, avis

ska ringa henne sen o fråga om jka kan få hennes jacka ja hade på mig igår
     och hennes andra kofta, men hon gilla nog dem med.. men dame dem satt så fint
     det stör mig

Hahahaha, så nu har jag troligen Medium i tröjor hoppas jag, iaf i några
     och fortf xl-L i byxor, men neråt går det UNDERBART..

du kommer med klara dt

10kg går lätt ner, snart är du där

kram,a om
    E
  • Miraklet09
    Solkattan skrev 2008-12-30 14:27:09 följande:
    Hej alla!Va bra att du startade en ny tråd Chanell! ...Hoppas man fortfarande är välkommen fast man fått det efterlängtade plusset... ska ju som sagt va försöka att inte bli alltför stönig. Utan vill så himla gärna vara med och "se" när Ni andra också plussar.. .. för det SKA ni göra!!!Förkylningen börjar släppa greppet lite grann här. Fast sambon har ändå avbokat oss ifrån nyårsfesten. Skönt! Är så himla nojig hela tiden. Kan inte riktigt släpa det här med utomkvedshavandeskap. Har haft ett sånt tidigare som var riktigt läskigt. Akutoperation och inlagd på sjukhus i omgångar innan de hittade "felet". Fick faktiskt journalen hemskickad ifrån den händelsen. Och bläddrade igenom den. Hittade att jag redan i vecka 5 fick blodiga flytningar o ont. Och nu är jag inne i vecka 7. Hoppas så att det gått bra denna gång... vill inte tillbringa nyåret eller trettondagsafton på sjukan... .Hoppas Ni andra får ett riktigt trevligt nyårsfirande...  (alkoholfri för min del då...).//Solkatta
     hej vännen kära du du ska  inte känna så..

bara roligt att ni som plussar kikar in, så vi inte känner oss bortglömda..
     det tar bara lite extra tid för oss att jona er, men vi ska komma till er snart

tror du bara ska släppa det och bara njuta nu, njut av magen och bebisen..

krama om dig
    E
  • frukarlssonn
    Solkattan skrev 2008-12-30 14:27:09 följande:
    Hej alla! Va bra att du startade en ny tråd Chanell! ... Hoppas man fortfarande är välkommen fast man fått det efterlängtade plusset... ska ju som sagt va försöka att inte bli alltför stönig. Utan vill så himla gärna vara med och "se" när Ni andra också plussar.. .. för det SKA ni göra!!! Förkylningen börjar släppa greppet lite grann här. Fast sambon har ändå avbokat oss ifrån nyårsfesten. Skönt! Är så himla nojig hela tiden. Kan inte riktigt släpa det här med utomkvedshavandeskap. Har haft ett sånt tidigare som var riktigt läskigt. Akutoperation och inlagd på sjukhus i omgångar innan de hittade "felet". Fick faktiskt journalen hemskickad ifrån den händelsen. Och bläddrade igenom den. Hittade att jag redan i vecka 5 fick blodiga flytningar o ont. Och nu är jag inne i vecka 7. Hoppas så att det gått bra denna gång... vill inte tillbringa nyåret eller trettondagsafton på sjukan... . Hoppas Ni andra får ett riktigt trevligt nyårsfirande...  (alkoholfri för min del då...). //Solkatta
    Klart du e välkommen, jag har t.o.m startat tråden som är gravid Som sagt vill inte tappa bort er, vi har ju "hängt ihop" ett tag här nu Jag vill ju inte missa när ni andra plussar här

Jag vet förresten Solkattan EXAKT hur oron känns när den sätter sina klor i en. jag har oxå vart orolig för de ena o de andra, t.o.m utomkveds, och jag förstår att du är orolig eftersom du vart med om det innan, men nu är det inte så, det ska bara inte hända igen Hur långt gången är du nu exakt förresten?

Förresten så är jag fortfarande orolig, jag kommer va det fram till rutin ul, bläääää va nervös jag kommer va

Pinguliny: testa vet ja
  • Prisssan

*Vinkar lite*

Har tandvärk och jobbar mycket just nu så jag är lite inaktiv.
    Jul och nyår är ju bara depp pesten för mig dessutom.

på er tjejer.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • frukarlssonn

Cellisen: Kram på dig

Hoppas tanvärken ger sig snart!

Svar på tråden Jag blir så trött... del 3