Solkatta: kan säga att jag tänkt och känt EXAKT som dig, jag har tyvärr råkat läsa en del här på fl. Jag har vart livrädd för ma, speciellt då jag knappt känt min graviditet och trott att så här bra kan man bara inte må om allt ska gå bra. Jag har slitits mellan hopp och oro och väntat på ett mf, tittat i trosorna så fort det känts som det runnit till, tack o lov har det bara vart flytningar vlket man ju får massor
Jag har verkligen legat sömnlös oxå över alla negativa tankar som virvlat omkring i min hjärna, och undrat när, NÄR ska jag börja njuta???!! Jag trodde första att bara jag får de där plusset så är jag lycklig, vilket jag är, men istället drabbades jag av rädsla och oro, och min sambo har lite svårt att sätta sig in i det och undrar varför jag inte är hundra procent glad. Tack och lov har det iaf hittills sett utomordentligt bra ut, men jag är liksom fortfarande nojig, trots att jag passerat riskveckorna. Jag hoppas, om jag överlever rutin ul vilket jag gör om allt ser bra ut, att jag ska våga börja se framåt.
Men kom ihåg, bara för att du mår bra, betyder INTE att nåt är galet
Klart du ska se ett hjärta!!! När ska du på vul?
Och vi får försöka tänka så här, man läser mkt här på fl, men i verkliga livet slutar ändå majoriteten av graviditeter lyckligt
Ang, grapefrukt, så är det ju väldigt nyttigt om inte annat
Jag brukade köra den i en råsaftpress, det var riktigt gott, även om de e lite beskt