• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Prisssan

Tack Chanell, fått antibiotika och smärtstillande..så om något dygn kanske.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Solkattan

Cellisen:
    Usch va trist med tandvärk... hoppas det hjälper som du säger inom nåt dygn...
    Gott nytt år på dig!

Chanell:
    Jo, det borde ju inte behöva sluta med ett utomkveds igen... fast det är svårt att sluta oroa sig. Om jag fattar rätt på FL:s grav uträknare så är jag i vecka 7 nu. 6 + 1 dag.
    Ska ringa fertilitetsavdelningen så snart de öppnar efter nyår o boka tid för VUL. Hoppas så att man då får se ett hjärta slå...
    När ska du göra ditt UL?

Pinguliny:
    Hoppas du slipper mensen läääänge framöver... skickar över så många grav baciller jag bara kan!

//Solkatta

• Prisssan

Gott nytt år Solkattan!

• frukarlssonn

Solkattan: nä det finns ingen anledning at du ska åka på utomkveds igen, men jag förstår din oro, det är omöjligt att släppa den om man vart med om sådant innan. Men nu ska de gå bra ska du se Jag håller verkligen tummarna för ditt vul nu. Det lugnade mig enormt att jag fått göra mina, men varje gång va mab så nervös så man trodde man skulle skita på sig . Jag ska på rutin ul den 22 januari, så det är ju inte så långt som tur är.

• al72

Hej nu har jag oxså hittat hit!
    Solkatta:håller tummarna för dig gumman, klart det är en liten som sitter på rätt ställe, det är ju din tur nu. Kram

Skickar nyårskramar till alla i sköna tjejer i tråden, 2009 here we come!!!

• Pimpinellan

Så i den HÄR tråden FÅR man spy galla!? Tack då blir jag nog väldigt trogen! Tröttnat på trådar där man måste vara -ska vi kalla det? -politiskt korrekt d.v.s alltid positiv trots idel motgångar,alltid full av pepp fast man inte känner för nån annan ibland och absolut int ens viska ordet "avundsjuk". Får jag joina er?

• Kotten7381

Hej på er!
    Här är också en tjej som är trött på att hålla humöret uppe fastän allt går åt fanders! Vi har försökt få + sen augusti -06 o lyckats EN gång, tyvärr blir det MF. Nu försöker vi för fullt igen, ska dessutom få göra en IVF i början på nästa år! =)

• frukarlssonn

Mkt välkoman alla ni nya som skrivit här Som sagt detta är rätta stället för att spy sin galla

Solkattan: jag läste lite i din blogg om äggplocket osv. De va verkligen intressant Fick mig några goa skratt emellanåt oxå, du e verkligen duktig på att skriva

• Miraklet09

solkatta tack vännem, suger åt mig

menm ja vet inte, nya beräkningar jag såg,

mensen tecken på men s,. slem blod 22/12
     mens värk som tusen samma dag, yttest lite blod

kom mer blod den 26-28 o sedan slut

min gyn ber mig räkna från den dagen ja bläder merst, men stämmer verkligen det

jag börjat tvivla ju :-/        förvirrad, om från detta datum har det bara gått
     34 dagar idag och 35 imorgon...

E
  • Prisssan

Morrron och välkomna ni nya. Skönt med andra som inte orkar se världen ur ett rosa fluffigt ljus och vara så positiva hela tiden.

Om någon aldrig händer och man väntar och väntar... måste man vara positiv då? Nej, knappast.

Svar på tråden Jag blir så trött... del 3