• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Solkattan

Krillesfruga:
    Jag lipade som en liten barnunge då jag fick se vår lilla 16 mm bebis på VUL...
    Kan tänka mig att det var en hel del spänningar i kroppen som släppte då vi fick se att det fanns något därinne...

Den enda risken med handspriten är väl om du skulle få för dig att klunka i dig den...

//Solkatta

• Miraklet09
    Solkattan skrev 2009-01-23 13:21:39 följande:
    Krillesfruga:Jag lipade som en liten barnunge då jag fick se vår lilla 16 mm bebis på VUL...Kan tänka mig att det var en hel del spänningar i kroppen som släppte då vi fick se att det fanns något därinne...Den enda risken med handspriten är väl om du skulle få för dig att klunka i dig den... //Solkatta
     Hahah vad du har humor hahaha.. ja du det var så gott så ja ville
     supa ungen under bordet skämtosido

men mina kompisar har lite svårt att hålla truten,
     dem snackade om bebis osv i bilen påväg til skolan igen och där satt vaktmästarna och
     körde, FAN  det tänkte ja på sen, alla lärare komem snart veta

nåja antar det ok att berätta efter VUlet, jag menar att det händer inget
     bara för att man berättar, tror jag inte

ja ha lovat mig själv att vara ärlig och öppen mot folk
     och se man får mycket stöttning och tänka positivt när dem prata om det
     roligt att ja för en gång skull kan prata om symtom osv
     dem tycker att ja ändå verka må bra

nåja idag så sprang ja på toa typ varje timma

hehe min kompis tror ja väntar tjej

min mamma tjej

MIn svärmor hoppas kille

likaså min svåger med tjej

jag och min man tror och hoppas nog ig på pojk men gör inget om det flicka

min lillasyster tror nog med tjej

hehe de flesta tror ju tjej
    E
  • Solkattan

Krillesfruga:
    Har du testat kinesiska kalendern här på familjeliv..?
    Finns under gravid tror jag. man får mata in sitt födelsedata o sen barnets beräkande födelsedata o så får man fram om det blir en pojke eller flicka... Glad.
    Enligt den så är det en liten tjej i min mage...

//Solkatta

• Miraklet09
    Solkattan skrev 2009-01-23 13:29:58 följande:
    Krillesfruga:Har du testat kinesiska kalendern här på familjeliv..?Finns under gravid tror jag. man får mata in sitt födelsedata o sen barnets beräkande födelsedata o så får man fram om det blir en pojke eller flicka... .Enligt den så är det en liten tjej i min mage...//Solkatta
     min  med
    E
  • ÖnskanS

Augustibruden: Åhhh vad kul med spraystart för dig snart! Ska hålla tummarna stenhårt att det kommer gå kanon trots värden som flackar lite!!! Jag ska köra den korta metoden den här gången eftersom att jag blev överstim förra gången. Kommer troligen igång v 8 - v 10, beror om mensen vill komma som vanligt eller om den tänker vara två veckor sen nu ocskå... Har du fått datum för när du skall sätta igång med sprutorna? Vi kommer ju troligen ligga rätt lika i tiden i alla fall...

• frukarlssonn

Solkattan: Va kul ja h*n har nog ett ganska runt huvve hihi Tittade på näsan och kunde inte riktigt avgöra om de va min el sambons Och du när svullnaden börjar lägga sig kommer du få bebismagen. När den väl börjar växa så går de undan Och hälsa sambon att de faktiskt inte e så lätt o hålla in flera meter långa svullna tarmar hehe Flört

Krillesfruga: det är hur noramlt som helst att symptomen kommer o går. De kan tom va borta i dagar. Jag har ens knappt känt nåt. Inte ens nu. bara magen som växer. Och handsprit är ingen fara, bara du inte dricker den hehe. Gå in på livsmedelsverket, en kanonsida, där du kan se va du ska äta, inte äta och undvika eller begränsa dig.

• frukarlssonn

Ja just de ang könet så sa hon inget alls. Sambon sprang fram till skärmen för att ev hitta en snopp el nåt som kunde avslöja könet, men nä vi såg absolut ingenting. Då kanske de e en flicka, för snoppen kanske man hade sett?? Ska kolla de där me kinesiska kalender förresten.

• frukarlssonn

Enligt kinesiska kalendern har jag oxå ett flickebarn i magen De lustiga är att jag bara mer och mer känt på mig att det är en tjej. Vet inte varför och det kan ju va fel, har heller ingen önskan över kön, båda två är så välkomna, men nä, de känns bara som en tjej.

• Miraklet09
    Marinero skrev 2009-01-23 19:34:52 följande:
    Solkattan: Va kul ja h*n har nog ett ganska runt huvve hihi Tittade på näsan och kunde inte riktigt avgöra om de va min el sambons Och du när svullnaden börjar lägga sig kommer du få bebismagen. När den väl börjar växa så går de undan Och hälsa sambon att de faktiskt inte e så lätt o hålla in flera meter långa svullna tarmar hehe Krillesfruga: det är hur noramlt som helst att symptomen kommer o går. De kan tom va borta i dagar. Jag har ens knappt känt nåt. Inte ens nu. bara magen som växer. Och handsprit är ingen fara, bara du inte dricker den hehe. Gå in på livsmedelsverket, en kanonsida, där du kan se va du ska äta, inte äta och undvika eller begränsa dig.

tack så mkt

E
  • Miracle Cats

Stort grattis krillesfruga . Jag funderade också på vem du var din luring.
    Vad trevligt med lite solsken .

Trevlig helg! Tänker på cellisen i flyttartagen.

Time spent with cats is never wasted
Svar på tråden Jag blir så trött... del 3