• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • madebyinferno
    madebyinferno skrev 2009-01-02 19:21:49 följande:
    Efterlyser bilder på been med bilstolsfästena på och gärna ihop med en bilstol, typ maxi cosi cabriofix!!!Någon som har??
    ingen här som har den kombon??
  • daniels baby

jag tycker min dotter oxå sitter som en packad sill i been när åkpåse å overall e på. men nu fick jag ju en ny sits med tunna vingar å det underlättade ganska mkt..
    hade först en lodger bunker åkpåse i den men då blev det super trångt..så nu kör jag bee påsen.
    jag vill oxå ha nya färger på suflett!!
    ska kanske be svärfar som e skräddare att sätta ihop en....=)=)=)

• Tullemi
    madebyinferno skrev 2009-01-02 23:04:49 följande:
    ingen här som har den kombon??
    Jag har aldrig ens sett nån på stan, är oxå nyfiken på hur det ser ut (behöver inte combon, bara nyfiken).
  • Lille Mammsen

Blir bara mer o mer sugen på BEE... Får lurpassa o hinna före alla andra.....vill oxå fynda! Va ska jag annars med alla BEE tillbehören till OBS! ingen annons,tänker högt!

• SoFo89
    zasata skrev 2009-01-02 23:15:16 följande:
    har ni bilder när barnen är i been? min dotter är ca 85cm 1½år. har uj nu men tycker den är kort i ryggen.
    Nu har jag ingen bild men min dotter är ca 80cm lång och det finns en rätt bra växtmån i ryggen då. Tycker att been är väldigt "lång" jämfört med tex camen.
    ღSigne 071027ღ
  • SoFo89

Just det! Själva ryggdelen är ungefär 50cm lång!

ღSigne 071027ღ
  • daniels baby

å jag tror jag blir tokig snart!1 skulle ju så fint visa been mex maxi cosi å adaptrar. tror ni att jag får till det eller??? dom vägrar ju passa in på ramen!!! nån som vet hur man gör?
    =)=)=)

• Fröken Småland
    daniels baby skrev 2009-01-03 17:17:09 följande:
    å jag tror jag blir tokig snart!1 skulle ju så fint visa been mex maxi cosi å adaptrar. tror ni att jag får till det eller??? dom vägrar ju passa in på ramen!!! nån som vet hur man gör?=)=)=)
    Du har Bees adaptrar va?
  • Tullemi

Vi är nyss hemkomna från Thailand och min far var med oss. När vi var ute så erbjöd han sig ofta att köra Milea i vagnen (resvagnen Chicco Liteway) så han blev van vid den vagnen. Idag var vi i Slottskogen och tittade på djuren och då hade vi Milea i Bee´n och min far ville köra henne igen. Och det var så kul när han stannade till och förvånat tittade på vagnen och sa: "Jösses, vad denna vagn är bra att köra. Jag förstår att nu hur ni kunde köpa en såpass dyr vagn - det ÄR skillnad. Denna är ju jättebra!" Han är 65 år och jag tyckte bara att det var så kul att han märkte/brydde sig och kommenterade .

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!