Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
jag tycker min dotter oxå sitter som en packad sill i been när åkpåse å overall e på. men nu fick jag ju en ny sits med tunna vingar å det underlättade ganska mkt..
hade först en lodger bunker åkpåse i den men då blev det super trångt..så nu kör jag bee påsen.
jag vill oxå ha nya färger på suflett!!
ska kanske be svärfar som e skräddare att sätta ihop en....=)=)=)
har ni bilder när barnen är i been? min dotter är ca 85cm 1½år. har uj nu men tycker den är kort i ryggen.
Blir bara mer o mer sugen på BEE...
Får lurpassa o hinna före alla andra.....vill oxå fynda! Va ska jag annars med alla BEE tillbehören till
OBS! ingen annons,tänker högt!
Just det! Själva ryggdelen är ungefär 50cm lång! ![]()
å jag tror jag blir tokig snart!1 skulle ju så fint visa been mex maxi cosi å adaptrar. tror ni att jag får till det eller??? dom vägrar ju passa in på ramen!!! nån som vet hur man gör?
=)=)=)
Vi är nyss hemkomna från Thailand och min far var med oss. När vi var ute så erbjöd han sig ofta att köra Milea i vagnen (resvagnen Chicco Liteway) så han blev van vid den vagnen. Idag var vi i Slottskogen och tittade på djuren och då hade vi Milea i Bee´n och min far ville köra henne igen. Och det var så kul när han stannade till och förvånat tittade på vagnen och sa: "Jösses, vad denna vagn är bra att köra. Jag förstår att nu hur ni kunde köpa en såpass dyr vagn - det ÄR skillnad. Denna är ju jättebra!" Han är 65 år och jag tyckte bara att det var så kul att han märkte/brydde sig och kommenterade
.