• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • AnitaAndersson

jule skrev 2009-01-06 21:11:16 följande:

AnitaAndersson skrev 2009-01-06 13:53:43 följande:
    tror inte du va "koko i kolan" för du pratar väl om babyhörnan på backaplan? va därinne inann jul för jag skulle köpa två nya syskonvagnar till barnens förskola OT men iaf, å då passade jag på å fråga ang. prishöjningarna på buggan å fick svaret att d va bugaboo som höjt priserna pga euron. å alla nya priser på buggan var satte redan innan nyår i den butiken iaf så jag tror inte d hade nåra extra tillbehör till den dem "rea" ut dock fick jag ok pris på syskon UJ´sarna då jag fick dem för reapris innan mellandagsrean
    Ja då hade jag rätt då =)
    Härligt att du fick bra pris trots att det va innan rea-perioden! =) Det är alltid välkommet.
  • Lobro

MayCai skrev 2009-01-06 19:11:58 följande:

Är det någon som skulle vilja bilder på sin supersnygga Bee med barn i? Gärna lite större barn i både sitt och liggläge om ni orkar...?Jag skulle vilja använda vagnen till min 2 åring som behöver sova ibland när man är ute men jag undrar om hon får plats under sufletten.Tack på förhand...
    Jag har lite bilder på sonen i buggan men det funkar inte att ladda upp här på FL
    Jag har minskat formatet och allt men det funkar fortf inte!!!
    Får försöka senare igen..
  • MayCai

Lobro:

Tack för försöket....det är alltid skönt att se många bilder innan man bestämmer sig. Jag måste ta mig in till Sthlm för att klämma på en då både butiken i Täby och Sollentuna (norr om Sthlm)har slutat med bee :(

• jule

AnitaAndersson skrev 2009-01-06 21:20:27 följande:

jule skrev 2009-01-06 21:11:16 följande:
    Ja då hade jag rätt då =) Härligt att du fick bra pris trots att det va innan rea-perioden! =) Det är alltid välkommet.
    [/citat]

ja precis fast nu va dem ju inte till mig så gladast blev nog ekonomiansvariga på barnens förskola
    [citat]
    Är det någon som skulle vilja bilder på sin supersnygga Bee med barn i? Gärna lite större barn i både sitt och liggläge om ni orkar...?Jag skulle vilja använda vagnen till min 2 åring som behöver sova ibland när man är ute men jag undrar om hon får plats under sufletten.Tack på förhand...
    min realtivt långa 3,5 åring får pltas i den å gillar att sova i den oxå om tillfälle ges , suffletten kan hon dock endast ha i liggläge när hon "kryper" ihop lite annars så stöter huvudet i den... menm som sagt vagnen e ju inte avsedd för henne längre.
  • Tullemi

Är det helt galet att önska en ny fin suflett till Bee´n till lillans 1-års dag - det blir ju liksom en present till mig så det kanske är fel......vad tycker ni? Hon har så mycket kläder å prylar ändå så en suflett, ja det hade varit fint

• jule

nu finns d lite bidler på dottern i vår bee i mitt galleri så du kan kika, hon får som sagt plats men e ju inte så att hon sover i vagnen el förd en delen sitter i den dagligen men förmodar att din 2-åring bör få plats utan problem
  • Lobro

Nu har jag lagt upp bilderna i min blogg istället så du får gärna kika där!
    Han är visserligen 15 månader på bilderna men han har inte växt sååå mycket.. är 20 månader nu!

www.jolozi.blogg.se

• Stargirl

5 åring i Bee.

10 månaders i en Bee

2 åring i Bee
    *~Bugaboo RULES~*
  • MayCai

TACK SÅ MYCKET ni är så snälla som delar med er av era
    fina bilder, vilka supersöta barn ni har:) dessutom ser ju alla ut att trivas super i sina vagnar.

• emeliev

hur syr man en egen fräsig sufflett till BEEn?
    jag är dålig på att sy. kankse nån som säljer?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!