• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • AnitaAndersson

Tycker också det är lite skumt. För jag har då inte sett någon nätbutik som höjt priserna.

Jag har ju haft för mej att dom skulle höja priserna någon gång, men inte när. Så därför kollade jag automatiskt på Camen hur priset såg ut. Sen fick jag lov och kolla på Bee priset också.
    Så det stod 5495:-.

Det låter ju skumt om bara dom skulle ha höjt priset liksom. För det är väl ändå Bugaboo som bestämmer någorlunda hur priserna ska se ut eller?

• Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2009-01-06 13:10:30 följande:
    Tycker också det är lite skumt. För jag har då inte sett någon nätbutik som höjt priserna. Jag har ju haft för mej att dom skulle höja priserna någon gång, men inte när. Så därför kollade jag automatiskt på Camen hur priset såg ut. Sen fick jag lov och kolla på Bee priset också. Så det stod 5495:-. Det låter ju skumt om bara dom skulle ha höjt priset liksom. För det är väl ändå Bugaboo som bestämmer någorlunda hur priserna ska se ut eller?
    Näe det är butikerna som bestämmer men de lär ju förlora kunder på att ha mycket högre priser. Bugaboo ger dem ett rekomenderat cirka pris och seda får butiken göra som de vill enligt lag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Noiis

måste ju säga att de e klantigt att öka priserna innan dom andra gör det! snacka om att vilja förlora ev. kunder... skumt!

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • AnitaAndersson

Exakt!
    Vette tusan varför dom har gjort så!

Såg att dom hade en Cam på rean och den skulle dom ha 8800 för. Då va det väl lätt å ta ett högt reapris då dom höjde dom andra vagnarna. Tror faktiskt att camen låg på typ 9500 eller nått. Helt galet!

• Noiis
    AnitaAndersson skrev 2009-01-06 13:22:49 följande:
    Exakt!Vette tusan varför dom har gjort så! Såg att dom hade en Cam på rean och den skulle dom ha 8800 för. Då va det väl lätt å ta ett högt reapris då dom höjde dom andra vagnarna. Tror faktiskt att camen låg på typ 9500 eller nått. Helt galet!
    say WHAT???????????????????? *chockad*

Men föresten vilket kap 100 kr dyrare på rean än ordinarie pris inte dålig rea dom hade inte...
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • AnitaAndersson

Noas mamma skrev 2009-01-06 13:45:43 följande:

say WHAT???????????????????? *chockad*Men föresten vilket kap 100 kr dyrare på rean än ordinarie pris inte dålig rea dom hade inte...
    Jag kanske va helt koko i kolan när jag såg priset. Kanske va det så att det måste ha funnits med extra tillbehör? Kanske ett topset extra eller nått. Känns ju sjukt annars!! ?!?! :P
  • MayCai

Är det någon som skulle vilja bilder på sin supersnygga Bee med barn i? Gärna lite större barn i både sitt och liggläge om ni orkar...?
    Jag skulle vilja använda vagnen till min 2 åring som behöver sova ibland när man är ute men jag undrar om hon får plats under sufletten.

Tack på förhand...

• AnitaAndersson

MayCai skrev 2009-01-06 19:11:58 följande:

Är det någon som skulle vilja bilder på sin supersnygga Bee med barn i? Gärna lite större barn i både sitt och liggläge om ni orkar...?Jag skulle vilja använda vagnen till min 2 åring som behöver sova ibland när man är ute men jag undrar om hon får plats under sufletten.Tack på förhand...
    Hon borde få plats. Min dotter är snart 1,5 ( 15mån ) och har gooott om plats!
    Tänkte försöka ge mej på att lägga in bilder i buggans bildtråd =)
  • MayCai

AnitaAndersson:

tack vad bra, då skajag hålla utkik där:)

• jule

AnitaAndersson skrev 2009-01-06 13:53:43 följande:

Noas mamma skrev 2009-01-06 13:45:43 följande:
    Jag kanske va helt koko i kolan när jag såg priset. Kanske va det så att det måste ha funnits med extra tillbehör? Kanske ett topset extra eller nått. Känns ju sjukt annars!! ?!?! :P
    tror inte du va "koko i kolan" för du pratar väl om babyhörnan på backaplan? va därinne inann jul för jag skulle köpa två nya syskonvagnar till barnens förskola OT men iaf, å då passade jag på å fråga ang. prishöjningarna på buggan å fick svaret att d va bugaboo som höjt priserna pga euron. å alla nya priser på buggan var satte redan innan nyår i den butiken iaf så jag tror inte d hade nåra extra tillbehör till den dem "rea" ut

dock fick jag ok pris på syskon UJ´sarna då jag fick dem för reapris innan mellandagsrean
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!