• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • 060810

jag köpte min bee för en vecka sen och betalade 4800 för en med smala vingar..
    köpte den i butik!

• Tullemi
    rply skrev 2009-01-04 15:21:13 följande:
    Ni som är kunniga, vad tror ni man kan få för en bee, som är använd i 3 månhelt nytt chassie + bakhjul.**INGEN ANNONS!**
    Det bästa är att snoka runt på Blocket och se vad andra vill ha för sina Bee. Jag har hört lite olika priser när det gäller begagnade Bee, men nånstans runt 3000:- verkar det som....plus/minus några hundringar...(plus snarare)....
  • Tullemi
    straw2008 skrev 2009-01-04 22:44:45 följande:
    Jag köpte min nya bee för 2400 på annons !
    Det är ett jättebra pris! Hur ny är den? Alltså hur nytt är chassit, menar jag då?
  • Lille Mammsen

JaJa...stö salt i såret bah.....
    *avis*

straw2008 skrev 2009-01-04 22:44:45 följande:
    Jag köpte min nya bee för 2400 på annons !
  • straw2008

Ha ha o jag är SÅ mallig så fort jag går med den ute, du skulle bara se mig !!

Den var y så som på en premiärtur, de var dock i galet behov av pengar.

Den enes död... den andres bugaboo!

• madebyinferno
    daniels baby skrev 2009-01-04 10:58:13 följande:
    sorry!! försökte som en tok här hemma men får inte ihop det=(... men fortsätter kämpa för jag ska F*n lyckas=)=)
    Ingen fara, lutar åt att vi tar en annat babyskydd som bara passar på cameleon istället, men lycka till med monteringen ändå för du lär ju testa det någon gång

Vad är det förresten som du inte får att fungera??
  • daniels baby

madebyinferno skrev 2009-01-05 18:49:35 följande:

Ingen fara, lutar åt att vi tar en annat babyskydd som bara passar på cameleon istället, men lycka till med monteringen ändå för du lär ju testa det någon gång Vad är det förresten som du inte får att fungera??
    oki lugnt=)
    ne min stol får typ inte plats i själva sitsen.. svårt att förklara.. adaptrarna går in som dom ska men sen när allt ska på vagnen så tar det stopp vid dom blå sido grejerna på bilstolen.. hahaha förstår man ens vad jag menar??
  • Noiis
    madebyinferno skrev 2009-01-05 18:49:35 följande:
    Ingen fara, lutar åt att vi tar en annat babyskydd som bara passar på cameleon istället, men lycka till med monteringen ändå för du lär ju testa det någon gång Vad är det förresten som du inte får att fungera??
    men passar inte samma bilstolar på been som på cam??
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2009-01-04 13:32:39 följande:
    Va in och kollade på priset på Bee när jag va ute tidigare idag. Jag fick ju en chock!! Snacka om att priset blivit höjt!!! Jag är MYCKET GLAD över att jag köpte den innan jul!! Priset nu för en bee är ju 5495:- .. fy fan :S ... och då va det inte bara den nyare med smala vingar utan även den "gamla". Huuua!
    Det visste jag inte. Stämmer det verkligen? Eller är det bara ngn butik som nöjt på eget bevåg?
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!