• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • daniels baby

yepp!! å fick till å med en demostration inne på barnbutiken å hon fick allt att se såååå lätt ut..,men sen kom jag hem å fattar nada!!
    iq test eller?

mamma2003 skrev 2009-01-03 18:13:54 följande:
    Du har Bees adaptrar va?
  • Fröken Småland
    daniels baby skrev 2009-01-03 23:09:49 följande:
    yepp!! å fick till å med en demostration inne på barnbutiken å hon fick allt att se såååå lätt ut..,men sen kom jag hem å fattar nada!!iq test eller?
    *fniss* Nej, det tror jag inte . Jag har tyvärr ingen erfarenhet alls av bilstolsadaptrar till Bee men kolla in på Bugaboos hemsida om man kan se hur det ser ut på någon instruktionsvideo. För det finns inte butiksbilder där de sitter monterade va? *funderar*
  • AnitaAndersson

Hmm. Konstigt att jag inte hittade till denna nya tråden. Måste ha varit trött sist jag läste i den gamla =P ha ha.

Ja ja , nu kommer jag nog ha lite mer koll här iaf! =) Har varit Bee-ägare sen i slutet av Nov förra året.

Dynor till Bee´n? Om man inte vill ha åkpåsens underdel. Skulle va fräckt med lite mönster och piffa upp vagnen. Funkar dynor till Been som även funkar till UJ och andra Buggisar?

• Tullemi
    AnitaAndersson skrev 2009-01-03 23:35:59 följande:
    Hmm. Konstigt att jag inte hittade till denna nya tråden. Måste ha varit trött sist jag läste i den gamla =P ha ha. Ja ja , nu kommer jag nog ha lite mer koll här iaf! =) Har varit Bee-ägare sen i slutet av Nov förra året. Dynor till Bee´n? Om man inte vill ha åkpåsens underdel. Skulle va fräckt med lite mönster och piffa upp vagnen. Funkar dynor till Been som även funkar till UJ och andra Buggisar?
    Jupp, finns en på här på FL som fixar snygga dynor. Ditten Datten eller något sådant (har köpt en själv men glömt hennes nick), men sök på "medlemmar" och "Ditten" .
  • daniels baby

tack ska kolla där! funderar på att gå in till närmaste butik igen å be dom sätta ihop allt.... nu har jag ju åkpåsen på men den ska man väl itne behöva ta bort tycker jag.? då vart ju inget smidigt=)..

mamma2003 skrev 2009-01-03 23:14:22 följande:
    *fniss* Nej, det tror jag inte . Jag har tyvärr ingen erfarenhet alls av bilstolsadaptrar till Bee men kolla in på Bugaboos hemsida om man kan se hur det ser ut på någon instruktionsvideo. För det finns inte butiksbilder där de sitter monterade va? *funderar*
  • daniels baby

sorry!! försökte som en tok här hemma men får inte ihop det=(... men fortsätter kämpa för jag ska F*n lyckas=)=)

madebyinferno skrev 2009-01-02 23:04:49 följande:
    ingen här som har den kombon??
  • AnitaAndersson

Va in och kollade på priset på Bee när jag va ute tidigare idag. Jag fick ju en chock!! Snacka om att priset blivit höjt!!!
    Jag är MYCKET GLAD över att jag köpte den innan jul!!

Priset nu för en bee är ju 5495:- .. fy fan :S ... och då va det inte bara den nyare med smala vingar utan även den "gamla". Huuua!

• Lille Mammsen

*suck* inge kul o höra...............
    Få se om det blir någon senare då,får hoppas på ett byte!
    OBS ingen annons.................

AnitaAndersson skrev 2009-01-04 13:32:39 följande:
    Va in och kollade på priset på Bee när jag va ute tidigare idag. Jag fick ju en chock!! Snacka om att priset blivit höjt!!! Jag är MYCKET GLAD över att jag köpte den innan jul!! Priset nu för en bee är ju 5495:- .. fy fan :S ... och då va det inte bara den nyare med smala vingar utan även den "gamla". Huuua!
  • rply

Ni som är kunniga, vad tror ni man kan få för en bee, som är använd i 3 mån
    helt nytt chassie + bakhjul.

**INGEN ANNONS!**

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!