• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Fröken Småland
    emeliev skrev 2009-01-07 22:24:18 följande:
    hur syr man en egen fräsig sufflett till BEEn? jag är dålig på att sy. kankse nån som säljer?
    Ooops, sådär får du inte ragga i tråden... Anmäl ditt inlägg så tas det bort
  • emeliev

jahaa.. oops.. de visste jag inte.. men kan man fråga hur man syr då?

• Jag Vill Ha Husvagn

haha inget fel på handikappade barn, men deras färdmedel e ju asfula

• Jag Vill Ha Husvagn

haha inget fel på handikappade barn, men deras färdmedel e ju asfula

• Elphaba

Jag har en bee till min 10månaders - och den börjas kännas trång i selen, (nu med både åkpåse i fårskinn och fleeceoverall), hon sitter stenhårt, och blir tjurig. Och de är utspända till max. Hon är normalstor för sin ålder - vad tusan gör man?

Någon skrev något om ett fristående bälte, vart köper man det?
    Kan man förlänga Been's bälte på något vis?

Har också slagit mig som någon skrev att sänka axelbanden och knäppa bara runt midjan-mellan benen, men det känns lite vanskligt ändå. Vill ju kunna använda min bee utan sådant här krångel.

• Tullemi

Elphaba: vi knäpper bara selen runt midjan (flyttat om selen dock) och Milea, som är 10,5 månader, trivs bäst så. Det verkar inte vanskligt, men har du ett vääääldigt rörligt barn så vet jag inte däremot .

• slma

Kommer med en av dessa eviga väskfragor... vad ska man ha? behöver en som passar till been, inte sa stor, men snygg! har rosa suflett. Har en massa väskor men ingen som passar vare sig i färgen eller att hänga pa styret... behöver ju för all del inte vara en Skötväska, bara en snygg väska som passar att ha en del prylar i. Vad har ni?

• Stargirl
    slma skrev 2009-01-08 13:12:12 följande:
    Kommer med en av dessa eviga väskfragor... vad ska man ha? behöver en som passar till been, inte sa stor, men snygg! har rosa suflett. Har en massa väskor men ingen som passar vare sig i färgen eller att hänga pa styret... behöver ju för all del inte vara en Skötväska, bara en snygg väska som passar att ha en del prylar i. Vad har ni?
    Vi har en Petunia Pickle bottom med väsk hängarna hänger den perfekt på Bee.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-01-08 13:13:22 följande:
    Vi har en Petunia Pickle bottom med väsk hängarna hänger den perfekt på Bee.
    Ja det är verkligen den som sitter bäst! den är underbar!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!