• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • ami

Achim skrev 2009-01-27 17:22:36 följande:

hmmm........var ska jag gå in för att öppa den?
    Nu syns de!
  • Stargirl

Achim skrev 2009-01-27 16:39:01 följande:

HejSka visa till er min lösning på att ha selen bara nere via små hål längst ner på sitsen.Det går att få de dit men detär lite svårt. Om det är det ni försöker förklara till varandra.Vet ej hur jag ska fixa så att bilden ska komma upp här :(Bild i mitt galeri.
    Smart.
  • Achim

Tack.Min pojke älskar att sova i vagnen på dagtid och det blev lite för mycket med alla sele han hade i ryggen. Nu är det hur mysigt som hels att sova där i 2-3h heheh

• Veronica30

Achi :: jag har också gjort så med bältet hehehe

• FiaMia

Är såååå sugen på en Bee. Väntar barn nr två och har nydligen köpt en Cameleon som vi använder till barn nr 1 just nu. Men vill ha en Bee sulky till sommaren. Funderar på en baby cocoon till bebben och en sittdyna från dittendatten till stora syskonet. Men vilken färg ska man välja? Vilka butiker kan ha Bee på lager? Hur funkar åkpåsen tycker ni?

• Tullemi

En sak som jag inte gillar med min svarta åkpåse (Bee´s egna då) är att det fastnar så mycket ludd på den. Våra vänner har en vit Husky och har gått förbi vagnen så ser det utom om vovven är kvar på åkpåsen - helt vit överallt.

• Londonvibes

Hej!

Jag har beställt en Bee från Pramworld som blev levererad idag Min bäbis kommer i början av April och tanken är att vi ska använda Been som komplement till vår större vagn då denna inte går in i hissen så det blir ett sånt projekt om man bara ska ut lite snabbt.

Mitt första intryck är att jag inte är imponerad av selen!! Den ser ju jätteobekväm ut!! En massa plastiga bitar som måste vara väldigt obekvämt att ligga på. Jag har ett babynest och det ser inte alls bra/bekvämt ut när man fäster den med selen. Funderar på om det kanske är smidigare att använda en lös sele. Alternativt så kanske man kan klippa bort de vita plastbitarna och fästa de på en hemmagjord sele med bättre remmar. Är det nån som har gjort så? Jag har nu monterat bort selen helt medans jag tänker på det här.

Jag funderar även på att införskaffa en Phil&Teds babycocoon. Men hur fäster man den i vagnen? Den har väl inte hål för selen? Sitter den säkert ändå? Vill ju inte att bebben ska ramla ur om man tex går upp för en hög trottoarkant.

Ooops, blev lite lågnt det här men hoppas att det är nån som orkar läsa och svara

• Lobro
    Londonvibes skrev 2009-01-30 00:00:36 följande:
    Hej!Jag har beställt en Bee från Pramworld som blev levererad idag Min bäbis kommer i början av April och tanken är att vi ska använda Been som komplement till vår större vagn då denna inte går in i hissen så det blir ett sånt projekt om man bara ska ut lite snabbt. Mitt första intryck är att jag inte är imponerad av selen!! Den ser ju jätteobekväm ut!! En massa plastiga bitar som måste vara väldigt obekvämt att ligga på. Jag har ett babynest och det ser inte alls bra/bekvämt ut när man fäster den med selen. Funderar på om det kanske är smidigare att använda en lös sele. Alternativt så kanske man kan klippa bort de vita plastbitarna och fästa de på en hemmagjord sele med bättre remmar. Är det nån som har gjort så? Jag har nu monterat bort selen helt medans jag tänker på det här.Jag funderar även på att införskaffa en Phil&Teds babycocoon. Men hur fäster man den i vagnen? Den har väl inte hål för selen? Sitter den säkert ändå? Vill ju inte att bebben ska ramla ur om man tex går upp för en hög trottoarkant. Ooops, blev lite lågnt det här men hoppas att det är nån som orkar läsa och svara
    Hej!
    Jag har oxå bf i början av April och ska använda been till bebben
    Tycker oxå att bee babynest ser lite obekvämt ut med selen.. min son gillar den inte heller men det går ju mixtra lite med den som många tipsat om i tråden!
    Iaf så har vi som tur är en phil and teds oxå med babycocoon så är inte bees egna bra byter vi bara med den andra!
    Det är ju så svårt att säga hur det blir innan bebben har tittat ut..
    Just nu står våran bee nere i källaren och jag har inte testat cocoonen till så jag vet inte om det funkar men jag har hört andra som använt den till sin bee så det borde gå!
    Son 24 April-07 och lillasyster på väg BF 5 April-09!!
  • Lille Mammsen

Börjar bli sugen att börja rulla min BEE Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:-
    Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!