• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Stargirl
    ami skrev 2009-01-30 12:55:38 följande:
    Stargirl skrev 2009-01-30 12:40:43 följande: Ok, låter bra. Var har ni köpt er? alt Vet du vilka som säljer med 3 fästen?
    Minns inte....kanske på Bonti? Du kan kolla innaför lådan i den finns en liten påse med adaptrar i.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • ami

Stargirl skrev 2009-01-30 13:10:39 följande:

Minns inte....kanske på Bonti? Du kan kolla innaför lådan i den finns en liten påse med adaptrar i.
    Låda?
  • Stargirl
    ami skrev 2009-01-30 13:12:52 följande:
    Stargirl skrev 2009-01-30 13:10:39 följande: Låda?
    Ja mugghållaren kommer ju i en vit låda.
  • ami

Stargirl skrev 2009-01-30 13:14:23 följande:

Jo, såklart Men jag bor typ långt borta från alla Bugaboo butiker, här finns bara Brio och Emmaljunga. Så jag MÅSTE beställa över nätet..
  • Lille Mammsen

Hmmm...hur många ska det finnas i lådan då dvs med/utan bee hållare????????

Stargirl skrev 2009-01-30 13:14:23 följande:
  • ami
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 13:36:01 följande:
    Hmmm...hur många ska det finnas i lådan då dvs med/utan bee hållare????????
    2 utan fäste till Bee, 3 med.
  • Lille Mammsen

och jag har 4st i min?? Ska kolla senare om dessa är exakt lika=dubbleter=2st=INGET Bee fäste *suck* *stööööön*

ami skrev 2009-01-30 13:37:01 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 13:36:01 följande:
    2 utan fäste till Bee, 3 med.
  • Genuin

Bugaboo Bee i rulltrappa??
    Jag såg ngt inlägg om att rulltrappor äter Bugaboo Bee hjul. Händer det alltid? Undrar om ni brukar åka rulltrappa och att detta är ngt som bara har hänt ett patr gånger eller om det är ett stort problem? Var i rulltrappan går hjulen sönder, när man hoppar på eller av eller när man står still i rulltrappan? Vore toppen att få lite info, har precis beställt en Bee och såg detta efter jag beställt och jag åker jämt i rulltrappor med vagn så kan potentiellt vara ett stort problem!

• Liinda83
    Genuin skrev 2009-01-30 14:13:27 följande:
    Bugaboo Bee i rulltrappa??Jag såg ngt inlägg om att rulltrappor äter Bugaboo Bee hjul. Händer det alltid? Undrar om ni brukar åka rulltrappa och att detta är ngt som bara har hänt ett patr gånger eller om det är ett stort problem? Var i rulltrappan går hjulen sönder, när man hoppar på eller av eller när man står still i rulltrappan? Vore toppen att få lite info, har precis beställt en Bee och såg detta efter jag beställt och jag åker jämt i rulltrappor med vagn så kan potentiellt vara ett stort problem!
    Jag åker ganska ofta i rulltrappa med min Bee och har aldrig haft något problem alls.
    jag vet att någon hade problem förut men var hjulet gick sönder vet jag inte...
  • Stargirl
    Genuin skrev 2009-01-30 14:13:27 följande:
    Bugaboo Bee i rulltrappa??Jag såg ngt inlägg om att rulltrappor äter Bugaboo Bee hjul. Händer det alltid? Undrar om ni brukar åka rulltrappa och att detta är ngt som bara har hänt ett patr gånger eller om det är ett stort problem? Var i rulltrappan går hjulen sönder, när man hoppar på eller av eller när man står still i rulltrappan? Vore toppen att få lite info, har precis beställt en Bee och såg detta efter jag beställt och jag åker jämt i rulltrappor med vagn så kan potentiellt vara ett stort problem!
    Vi åker rulltrappa jämt. Men är extra försiktigt när jag kliver av trappan. Det är när trappans tänder möter golvets tänder där gummit kan fastna om jag förstått det rätt.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!