• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Lobro
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 11:12:53 följande:
    Börjar bli sugen att börja rulla min BEE Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:- Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?
    oj, jag vet inte om jag skickat mitt garantikort??
    Fast det borde jag väl gjort?
    Det var nämligen nån som ringde mig för att jag hade tagit en gratisförsäkring på vagnen i 3 månader och ville erbjuda försäkring till mitt barn osv.
    men jag är osäker på om det är samma sak?
  • Lille Mammsen

Jippi! Avi från kidzshop i brevlådan...men konstigt att det ej fanns/kom någon avi från ModelMini,dom skickade mitt PKT igår oxå!!??

• Lille Mammsen

soory..hamna i fel tråd

Lille Mammsen skrev 2009-01-30 11:56:05 följande:
    Jippi! Avi från kidzshop i brevlådan...men konstigt att det ej fanns/kom någon avi från ModelMini,dom skickade mitt PKT igår oxå!!??
  • Videli

Har inte läst tråden.
    Men är det någon som har sytt eller vet någon som syr sufletter till Bee vagnen?

• Lille Mammsen

" Noas mamma " har sytt 1st sufflett till sin FD Bee!

Videli skrev 2009-01-30 11:58:08 följande:
    Har inte läst tråden. Men är det någon som har sytt eller vet någon som syr sufletter till Bee vagnen?
  • ami

Mugghållare till Bee? VAR?? Hittar bara mugghållare till Cameleon. har haft en cam med tillhörande mugghållare, då ingick det 2 fästen, men inget av dem passade Been. Så VART hittar jag det? *desperat*
    Mugghållare är ju den absolut viktigaste detaljen!!

• Stargirl
    ami skrev 2009-01-30 12:14:41 följande:
    Mugghållare till Bee? VAR?? Hittar bara mugghållare till Cameleon. har haft en cam med tillhörande mugghållare, då ingick det 2 fästen, men inget av dem passade Been. Så VART hittar jag det? *desperat* Mugghållare är ju den absolut viktigaste detaljen!!
    Vi har en mugghållare med olika fästen. Tror att det var 3 olika. En som passar Bee och två som passar på Cam ( tjock och smal del av chassit)
    Mugghållaren fanns nog innan Bee lanserades så kanske hade vissa återförsäljare mugghållare utan Bee adaptern?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

jag köpt 1st nu hos Haven...måste kolla om den har hållaren till Bee....OM inte blir jag ARG pga hon i kassan viste att den skulle sitta på en Bee.......

Stargirl skrev 2009-01-30 12:40:43 följande:
    Vi har en mugghållare med olika fästen. Tror att det var 3 olika. En som passar Bee och två som passar på Cam ( tjock och smal del av chassit)Mugghållaren fanns nog innan Bee lanserades så kanske hade vissa återförsäljare mugghållare utan Bee adaptern?
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 12:49:27 följande:
    jag köpt 1st nu hos Haven...måste kolla om den har hållaren till Bee....OM inte blir jag ARG pga hon i kassan viste att den skulle sitta på en Bee.......
    Du kan säkert få en del från Bugaboo om den saknas.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • ami

Stargirl skrev 2009-01-30 12:40:43 följande:

Vi har en mugghållare med olika fästen. Tror att det var 3 olika. En som passar Bee och två som passar på Cam ( tjock och smal del av chassit)Mugghållaren fanns nog innan Bee lanserades så kanske hade vissa återförsäljare mugghållare utan Bee adaptern?
    Ok, låter bra. Var har ni köpt er? alt Vet du vilka som säljer med 3 fästen?
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!