• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Litenfyra

Nån som har bild på Bee med Hobo? Med sitsen framåtvänd? *vill ha* Sitter den bra? glider ner? Är den för stor?

• Stargirl

daniels baby skrev 2009-01-21 16:20:29 följande:

är det fler härinne som lyckat sneböja sitt handtag som finns vid varukorgen?har haft min bee i några mån å fick den böjd redan efter några dagar...å sen har mitt vänstra framdäck börjat låta när jag kör den... vet nån vad det kan bero på??
    Näe, ingen aning...kanske har den legat konstigt vid ihopfällning? Testa att smörja framhjulet? Kanske ligger det smuts innuti?
  • 060810

mitt vänstra framhjul låter med konstigt.. handtaget där nere är okej på min, men den har inte varit ihopfälld om det beror på det kanske..

• Noiis
    Litenfyra skrev 2009-01-21 16:21:16 följande:
    Nån som har bild på Bee med Hobo? Med sitsen framåtvänd? *vill ha* Sitter den bra? glider ner? Är den för stor?
    har bara på hobo med sitsen emot mig, har inte vagnen kvar så kan tyvärr inte ta bild. men jag tyckte att den hände bra både och!
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2009-01-22 01:05:18 följande:
    Nu har jag en BEE!!!! Inkl. 2extra suffletter,mugghållare,sommarsufflett,uv-skydd för 4400:-
    Åh! Grattis! Vilka färger fick du? Kul!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2009-01-22 01:05:18 följande:
    Nu har jag en BEE!!!! Inkl. 2extra suffletter,mugghållare,sommarsufflett,uv-skydd för 4400:-
    Hurra!
  • Lille Mammsen

svart,khaki,blå!

Kajsan skrev 2009-01-22 08:15:14 följande:
    Åh! Grattis! Vilka färger fick du? Kul!
  • seacucumber

Såg på blocket att sunnykid i täby har 20% på alla tillbehöver till been!

www.sunnykid.se

(inte min affär)

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!