• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Veronica30

Hej !!
    har problem med vagnen en av dem vita fästerna är trasig ,den håller inte ,kan man kanske fixa själv ?
    men dem har inte vanliga skruvar .
    Reklamera kan jag också göra men då måste jag vänta ganska längre .
    vad kan man göra ?

• emeliev

hej hej!
    jag är sugen på att köpa en ny sufflett.
    kollat in sommar-suffletten.
    någon som vet om den är bra? är den silver eller?

• Fröken Småland
    emeliev skrev 2009-01-25 19:31:14 följande:
    hej hej! jag är sugen på att köpa en ny sufflett.kollat in sommar-suffletten.någon som vet om den är bra? är den silver eller?
    Den är i silver och helt OK tycker jag. Lite tunn kanske, men trevligt med genomströmning när det är riktigt varmt ute.
    Veronica30 skrev 2009-01-25 19:27:51 följande:
    Hej !!har problem med vagnen en av dem vita fästerna är trasig ,den håller inte ,kan man kanske fixa själv ?men dem har inte vanliga skruvar .Reklamera kan jag också göra men då måste jag vänta ganska längre .vad kan man göra ?
    Det är svårt att veta vilka vita fästen det är som är trasiga, men generellt så är det reklamation som gäller, om du inte gjort åverkan på vagnen. Har du tur så har din återförsäljare en lånevagn.
  • Veronica30

mamma2003:
    Det känns som det var mitt fel jag drog i hadtaget som 17
    sen har jag fällt vagnen på fel sätt , så jag måste erkänna att det var mitt fel .

• Lille Mammsen

haven har rea på dessa nu...tror 250:- köp nu innan bugaboo höjer priserna! Jag köpte den + uv-skydd...bra o ha...tänkte jag

emeliev skrev 2009-01-25 19:31:14 följande:
    hej hej! jag är sugen på att köpa en ny sufflett.kollat in sommar-suffletten.någon som vet om den är bra? är den silver eller?
  • emeliev

tack för tipsen.. kommer de nya färger sen eller varför reas de ut?

• Kajsan
    emeliev skrev 2009-01-25 21:06:36 följande:
    tack för tipsen.. kommer de nya färger sen eller varför reas de ut?
    Nä, de ska sluta sälja Bugaboo.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • minmio

Jag håller på att bli tokig!!!!
    Har en Camelon men både jag och min man är såååå sugna på en Bee, gör vi ett nerköp?
    Har vägt för och nackdelar, och ALA verkar ha åsikter om vårat vagnbyte, både possitivt och negativt. En vän sa tom att personalen på NK inte rekomenderar denna vagn alls, så nu behöver jag ER hjälp, vad ska vi göra?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!