• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • bennysson

men borde itne butikerna informera om att det finns tjockare eller utnnare vingar på been. har aldrig hört talas om det innan idag nämligen..

verkar ju dumt om vissa vagnar är lite "rymligare"än andra... för oss som har ltie mer hrrmm bastanta barn haha

• Lille Mammsen

Minnet e bra.....men kort

Stargirl skrev 2009-02-06 09:45:42 följande:
    Ja men du kan ju ladda ner dem och läsa på datorn. Du behöver inte skriva ut dem.
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-06 09:36:14 följande:
    Vår goa " Noas mamma " har foton på detta inkl. mått = Super!
    naaaww *rörd* eftersom att du är så snäll så ska jag hitta en bok åt dig
  • Lille Mammsen

Goa-Gumma där Skickar *styrke kramar* till dig vännen!

Noas mamma skrev 2009-02-07 00:03:34 följande:
    naaaww *rörd* eftersom att du är så snäll så ska jag hitta en bok åt dig
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-07 00:50:05 följande:
    tack de behövs!
  • minmio

Beställde en Bee idag!!!!
    Blev en kaki med extra rosa sufflet, hoppas det blir snyggt, kul att variera sig lite.

• Kajsan
    minmio skrev 2009-02-07 23:07:47 följande:
    Beställde en Bee idag!!!! Blev en kaki med extra rosa sufflet, hoppas det blir snyggt, kul att variera sig lite.
    Snyggt! Grattis! ja, de är de finaste sufletterna tycker jag
    Jag ska byta till min khaki i morrn tror jag bara därför
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Noiis

bennysson skrev 2009-02-06 09:58:57 följande:

men borde itne butikerna informera om att det finns tjockare eller utnnare vingar på been. har aldrig hört talas om det innan idag nämligen..verkar ju dumt om vissa vagnar är lite "rymligare"än andra... för oss som har ltie mer hrrmm bastanta barn haha
    nu finns bilderna i mitt galleri
  • ami

Noas mamma skrev 2009-02-08 22:13:27 följande:

bennysson skrev 2009-02-06 09:58:57 följande:
    nu finns bilderna i mitt galleri
    Ser inte mina ögon en mugghållare?!? VART har du köpt den, med rätt fäste för Been. Själv hittar jag bara cameleon mugghållare och ingen webbutik vill svara på mina mail.. Hade mugghållare på min cam, då följde 2 fästen med, men inget passade Been. Så desperat att få veta så jag kan införskaffa det absolut viktigaste tillbehöret!
  • Tullemi
    ami skrev 2009-02-08 22:24:06 följande:
    Noas mamma skrev 2009-02-08 22:13:27 följande: Ser inte mina ögon en mugghållare?!? VART har du köpt den, med rätt fäste för Been. Själv hittar jag bara cameleon mugghållare och ingen webbutik vill svara på mina mail.. Hade mugghållare på min cam, då följde 2 fästen med, men inget passade Been. Så desperat att få veta så jag kan införskaffa det absolut viktigaste tillbehöret!
    Vi har en mugghållare på Bee´n som vi aldrig använder, men tyvärr vägrar maken att göra sig av med den IFALL han vill gå ut med dottern och en termoskopp med kaffe...det lär inte hända men men...Hur som helst så köpte vi vår mugghållare med 3 fästen på Babyhörnan här i GBG.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!