Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Kanon - tack för svaren :) jag hoppades att det skulle vara så nu när jag funderat lite att om man är försiktig just när trappstegen går ihop så borde man ju kunna åka säkert i rulltrappa :)
Nu blir det en Bee för oss oxå. Sålde bilen och fick mer än vi trodde så det blir en Bee för oss nu med en åkpåse OCH babycocoon. Tänker ha i åkpåsen i vagnen och i den en babycocoon. Då kan jag ha lilla bebisen i cocoonen och när stora syster använder vagnen är det bara att ta ur baby inlägget
Smart va.
Köper nog en i helgen. Var i sthlm finns den på lager kan tänkas?
Tänkte kolla mer er bee experter!! Går i köptankar men är lite kluven. Jag har i dag en urban jungle och min flicka är 1½. Vi använder inte vagnen mycket och jag börjar tröttna på att ha en så stor vagn stående i huset. Har inget förråd att ställa den i:(
Min fråga är hur det är med fotstödet egentligen. Sitter det väldigt långt ner eller det går att justera. Har fått för mig att det sitter långt ner.
Vi använder ju vagn mycket mer på sommarhalvåret och då är hon 2 år så det känns som att en bee skulle räcka till oss!
Vad tror ni. Kan ni ge mig lite fördelar/nackdelar till ett bee köp!? Tacksam!
www.familjetorget.se kanske har?? Dom har ju detta erbjudande oxå:
Valfri vara för max 500:-
Vid köp över 5000:-* i vår butik medföljer valfri vara till ett värde av max 500:-, handlar du över 10.000:-* får du handla andra varor för 1000:-. Så för varje 5000:- du handlar för får du 500:- att handla andra varor för i butiken
glömt bort,BEE`N e ju fortfarande ner packad i kartongen
Måste väl ta o packa upp snart o prova....annars så blir det ett mail till Bugaboo....för Haven har ju slutat o sälja Bugaboo!
BEE för 2900:- (ej min)
www.blocket.se/vi/20113581.htm
Bee parasollfästen??
Jag har precis köpt eb Bugaboo Bee plus ett parasol som skall vara till Cameleon, Bee mm. I förpackningen var det två parasollfästen. Det ena passar stången som går ner från handtaget men det andra fästet passar ingenstans. Vet någon om det finns fästen som passar den smalare runda bågen vid sidan om sitsen? Så att man kan ha parasollet rakt upp bredvid sätet?