• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Noiis
    minmio skrev 2009-01-26 21:55:45 följande:
    Jag håller på att bli tokig!!!!Har en Camelon men både jag och min man är såååå sugna på en Bee, gör vi ett nerköp?Har vägt för och nackdelar, och ALA verkar ha åsikter om vårat vagnbyte, både possitivt och negativt. En vän sa tom att personalen på NK inte rekomenderar denna vagn alls, så nu behöver jag ER hjälp, vad ska vi göra?
    jag bytte cam mot bee och va jätte nöjd! men efter flera reklamationer som slutade med att jag lämnade tillbaka vagnen så blev det en cameleon igen. hade det inte varit för att de vart lite för mycket reklamationer så hade jag behållt been och troligen fortsatt vara jätte nöjd!
  • ami

Jag håller på att bli tokig!!!!Har en Camelon men både jag och min man är såååå sugna på en Bee, gör vi ett nerköp?Har vägt för och nackdelar, och ALA verkar ha åsikter om vårat vagnbyte, både possitivt och negativt. En vän sa tom att personalen på NK inte rekomenderar denna vagn alls, så nu behöver jag ER hjälp, vad ska vi göra?
    Vi har också sålt Camen och har kvar Been. Har haft den i ett år nu och det har inte varit fel på den nångång som tur är. Vi är bara nöjda (utom med selen *hatar*)
  • Kajsan
    ami skrev 2009-01-26 23:46:57 följande:
    minmio skrev 2009-01-26 21:55:45 följande: Vi har också sålt Camen och har kvar Been. Har haft den i ett år nu och det har inte varit fel på den nångång som tur är. Vi är bara nöjda (utom med selen *hatar*)
    Alla hatar selen
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • ami

Kajsan skrev 2009-01-26 23:54:03 följande:

Alla hatar selen
    Klippa av?
  • Stargirl

Vi har båda....varför kan ni inte ha båda tills ni känner vad ni ska göra? Vi har haft våran Bee i ett år och älskar den. Har inte haft några problem förutom en flygskada som åtgärdades snabbt. Jag har inget emot selen heller *asg*
  • minmio

Stargirl skrev 2009-01-27 08:38:52 följande:

Vi har båda....varför kan ni inte ha båda tills ni känner vad ni ska göra? Vi har haft våran Bee i ett år och älskar den. Har inte haft några problem förutom en flygskada som åtgärdades snabbt. Jag har inget emot selen heller *asg*
    Jo det skulle vi väll kunna, men vi bor i bostadsrätt och har ingen mer plats i vårat trapphus, för inne vill jag inte ha massa vagnar(städfreak, hi hi).
  • Tullemi

Min Bee har oxå uppfört sig perfekt sen vi köpte den i juli -08. Selen har vi spänt om så den sitter bara runt Mileas midja - jättebra .

• ami
    Tullemi skrev 2009-01-27 10:13:48 följande:
    Min Bee har oxå uppfört sig perfekt sen vi köpte den i juli -08. Selen har vi spänt om så den sitter bara runt Mileas midja - jättebra .
    Hur har ni satt det?
  • minmio

Noas mamma skrev 2009-01-26 23:41:36 följande:

jag bytte cam mot bee och va jätte nöjd! men efter flera reklamationer som slutade med att jag lämnade tillbaka vagnen så blev det en cameleon igen. hade det inte varit för att de vart lite för mycket reklamationer så hade jag behållt been och troligen fortsatt vara jätte nöjd!
    Ok, vad tråkigt. Vi har faktiskt haft endel problem med våran Camelon, då vi fick problem med handtagen, så vi har bytt chassiet x 2, ibland har man otur helt enkelt. Men vi har nog bestämt oss för en Bee nu tacka vare ER hjälp, återkommer inom kort då vi kommer vara stolta ägare till en Bee
    Tack!!!
  • Tullemi
    ami skrev 2009-01-27 10:15:07 följande:
    Hur har ni satt det?
    Oj, det är svårt att förklara. Funderar på att ta en bild och lägga upp här. Hur som helst så har vi flyttat på de övre sel-spännena och det "ska" man egentligen inte kunna göra, vad jag har förstått.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!