• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Stargirl
    ami skrev 2009-03-04 00:27:17 följande:
    Visst kan man fälla ihop den fast sitsen är bakåtvänd? Men hur? Orkar inte leta rätt på instruktionsboken..
    Jadå....du måste dra sitsen emot handtaget och sedan fälla ihop. Den vita grejen där du justerar ryggläget den ska hela vägentill vänster. Då kan du dra ryggstödet emot handtaget och fälla ihop vagnen.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • 07melwin

Fick aldrig med någon bruksanvisning när jag köpte min begagnade Bee, var inne på Bugaboos sida och kollade om den fanns att dra ut men jag hittade inte, någon som kan hjälpa mig??

• ami
    Stargirl skrev 2009-03-04 08:23:57 följande:
    Jadå....du måste dra sitsen emot handtaget och sedan fälla ihop. Den vita grejen där du justerar ryggläget den ska hela vägentill vänster. Då kan du dra ryggstödet emot handtaget och fälla ihop vagnen.
    ?
    Nu lossade jag sidgrejerna och fällde ner till liggläge, bort från handtaget, lossade sitsen och vek upp den. Fällde sen ihop vagnen, det gick men krångligt och inte lika smäckigt lätt som när den är framåtvänd. De lossade sidgrejerna fastnade lite överallt. . Fel sätt va?
    Ifall jag tar ryggstödet MOT handtaget tar själva sitsen emot varukorgen och vill inte fälla ihop sig..
  • Stargirl
    ami skrev 2009-03-04 17:13:58 följande:
    ?Nu lossade jag sidgrejerna och fällde ner till liggläge, bort från handtaget, lossade sitsen och vek upp den. Fällde sen ihop vagnen, det gick men krångligt och inte lika smäckigt lätt som när den är framåtvänd. De lossade sidgrejerna fastnade lite överallt. . Fel sätt va?Ifall jag tar ryggstödet MOT handtaget tar själva sitsen emot varukorgen och vill inte fälla ihop sig..
    Nej nej, du behöver inte lossa på sidgrejerna som man gör när man ska vända på sittdelen. Bara att fälla fram ryggstödet emot handtaget och sedan fälla. Jätte enkelt, men svårt att förklara.
  • Senap
    07melwin skrev 2009-03-04 11:25:45 följande:
    Fick aldrig med någon bruksanvisning när jag köpte min begagnade Bee, var inne på Bugaboos sida och kollade om den fanns att dra ut men jag hittade inte, någon som kan hjälpa mig??
    www.bugaboo.com/se/en/userguides_new
    My sugar is raw
  • Stargirl
    ami skrev 2009-03-04 17:13:58 följande:
    ?Nu lossade jag sidgrejerna och fällde ner till liggläge, bort från handtaget, lossade sitsen och vek upp den. Fällde sen ihop vagnen, det gick men krångligt och inte lika smäckigt lätt som när den är framåtvänd. De lossade sidgrejerna fastnade lite överallt. . Fel sätt va?Ifall jag tar ryggstödet MOT handtaget tar själva sitsen emot varukorgen och vill inte fälla ihop sig..
    Sidan 14 i bruksanvisningen som är länkad till här ovanför hittar du förklaringen hur du ska göra.
  • 07melwin
    Svar på #605
    Shoegirl: Tack så mycke :)
  • Tullemi

Min vagn med åkpåse står i garaget och jag funderar på att gå ner och hämta upp ekipaget för tvätt åkpåse. Men innan jag gör detta extremt jobbiga vill jag bara kolla om nån vet tvättinstruktionerna på åkpåsen. Grader och ev tumling? Någon....

• Senap
    Tullemi skrev 2009-03-04 19:07:02 följande:
    Min vagn med åkpåse står i garaget och jag funderar på att gå ner och hämta upp ekipaget för tvätt åkpåse. Men innan jag gör detta extremt jobbiga vill jag bara kolla om nån vet tvättinstruktionerna på åkpåsen. Grader och ev tumling? Någon....
    Jag har skrivit allt i bloggen
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!