Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Jag fick ingen bok+dvd till min bee (butiken slarvat bort+slutat sälja bugaboo) och bugaboo vägrar skicka fast att butiken sa att det var "bara" att kontakta dom så skulle jag få! *suck* ingen skrivare hemma...men vill endå ha Orginal grejerna till! *suck*
Dom har inge med dom o göra längre...fick jag till svar! Därför ligger butiken på H på MINUS hos mig nu!
Jag har redan varit i kontakt med butiken o bugaboo ang detta! Bugaboo har kontaktat butiken mm! Butiken har då sagt att jag köpt den som den var och fått rabatt (dom såldes ju till alla för 3500
!
Men alla andra fick då denna bok+dvd+garantikort PKT i sitt pris! Kan ju tycka att bugaboo kunnat va lite snälla och skicka detta pkt till mig endå!
mammsen: Skulle det räcka om du hade DVD-skivan?
Har inte rullat den en meter sedan jag hämtade upp den! Ligger ner pacad i kartongen! Vet inte hur den skall plockas ihop eller hur den funkar
Tänkte ta den biten efter att När jag kontaktade bugaboo (som butiken sa att jag var tungen att göra om jag ville ha detta kit) och fått div skickat! Blev faktiskt sur när jag fick höra vad butiken sagt till bugaboo.....stämmer ju inte!! Butiken skulle ha varit smarta o smidiga o info Bugaboo att dom slarvat bord det och önskat att dom skickade div till dom eller direkt till mig! Dvs Butiken va MYCKET osmidig! ![]()
PS Butiken sålde ut ALLA Bee´n för 3500:-
Visst kan man fälla ihop den fast sitsen är bakåtvänd? Men hur?
Orkar inte leta rätt på instruktionsboken..