• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • bennysson
    Stargirl skrev 2009-03-01 08:31:26 följande:
    [citat]
    Jag har fått några icke obekräftade uppgifter. Selen går att byta ut mot en längre sele med lösa axelkuddar. Man ska kontakta
  • Lobro

Var på baby-barnmässan i GBG i helgen och fick äntligen ta ut been igen som stått i källaren några veckor nu

Sonen gillar verkligen inte selen men innan vi åkte flyttade jag de vita seleplupparna till hålen längst ner så han bara har den runt magen och mellan benen nu och inte behöver sitta fast sådär bakåtlutad!! Gud va bra det funkade!!
    Jag vill ju ändå att han ska sitta fast lite för när han blir arg och inte vill sitta i vagnen försöker han trycka sig ur framåt och det vore ju inte så kul om han lyckades med det mitt i gatan!!
    Nu trivs han iaf bättre i vagnen!

• Stargirl
    Lobro skrev 2009-03-02 17:48:57 följande:
    Var på baby-barnmässan i GBG i helgen och fick äntligen ta ut been igen som stått i källaren några veckor nu Sonen gillar verkligen inte selen men innan vi åkte flyttade jag de vita seleplupparna till hålen längst ner så han bara har den runt magen och mellan benen nu och inte behöver sitta fast sådär bakåtlutad!! Gud va bra det funkade!!Jag vill ju ändå att han ska sitta fast lite för när han blir arg och inte vill sitta i vagnen försöker han trycka sig ur framåt och det vore ju inte så kul om han lyckades med det mitt i gatan!!Nu trivs han iaf bättre i vagnen!
    Man kan tydligen byta ut selen mot en längre om man vill.....har jag iaf hört.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

Men va kostar regnskyddet nu efter höjningen....vill man ju ha! Har redan 1st BEE,men tänkte mer på den som e sugen o köpa denna!

villemina skrev 2009-03-03 09:27:26 följande:
    www.blocket.se/vi/20513369.htm, inte min annons!!!! Har redan en Bee som jag är mer än nöjd med! )
  • villemina
    Lille Mammsen skrev 2009-03-03 10:14:05 följande:
    Men va kostar regnskyddet nu efter höjningen....vill man ju ha! Har redan 1st BEE,men tänkte mer på den som e sugen o köpa denna!
    Mmm.. Tänkte inte på det. Jag har ett vanligt regnskydd i o f sig... Tulsa, tror jag det heter. Fattar inte riktigt hur Bugas egna ska sitta.
  • arkeologitjejen
    villemina skrev 2009-03-03 10:15:52 följande:
    Mmm.. Tänkte inte på det. Jag har ett vanligt regnskydd i o f sig... Tulsa, tror jag det heter. Fattar inte riktigt hur Bugas egna ska sitta.
    Det sitter ju jättebra. I instruktionsboken kan du läsa hur du gör. Du ska alltså ha vagnen i upprätt läge och sedan bara trä över hela regnskydden tror jag det var. Har bara använt det en gång. Funkade toppen, men jag var också tvungen att läsa i boken innan jag fick till det ordentligt.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • bennysson

någon som har fått svar från bugaboo ang längre selet? ni som provat att maila? jag har inte fått svar än.. mailade igår

• Made in Taiwan

Nu har vi en gul Bee, jättefin. Men jag är rätt kass på att läsa instruktionsböcker och så... så jag vet inte om jag pajat något. När jag fällt ihop den, och sen ska upp, så står ju sittdelen rätt upp och jag måste fälla ner den, men den ena sidan sitter fast i nånting! 1a gången tänkte jag att det kanske ska vara så och tryckte till *PANG* sa det. Oops, lät inte så bra... Så nu kryper jag under och försöker bända sitsen förbi detta pang-område. Lite pinsamt då jag har sålt in denna dyra vagn hos min sambo...

Sen om jag har sitsen framåt, finns det ingenting som sitsen hakar fast i eller läggs den bara på "stången" eller vad det nu var... Det verkar så löst...

Säg inte att jag har brytit sönder nåt... *buhuuuu*

/A,

• villemina

Om du lyfter upp sitsen så ser du två "krokar" som ska sitta fast i "plopparna" som finns på chassit. Det säger "klick" på min vagn när det sätts fast. Tycker inte det känns löst alls, utan sitter som berget.
    Har sitsen åkt ner UNDER plopparna? Då får du trixa upp den, det funkar.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!