• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • tulle17

Nyfiken ! Är påsarna lika stora till bee och cam?

• Stargirl
    tulle17 skrev 2009-03-05 10:21:30 följande:
    Nyfiken ! Är påsarna lika stora till bee och cam?
    Ja fast lite olika formade då vagnarna är lite olika.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • estrella81
    Stargirl skrev 2009-03-05 10:14:49 följande:
    Ja den sitter som gjuten. Vi har en åkpåse till våran Bee....dock inget kort.
    I mitt galleri finns den med åkpåse ( och son) ;)

påsen sitter jättebra i vagnen, har dock just blivit tvungen att ta bort den eftersom sonen inte rikigt får plats i den längre, han är 86 cm lång. Har varit supernöjd med den annars!
  • estrella81
    estrella81 skrev 2009-03-05 10:46:45 följande:
    I mitt galleri finns den med åkpåse ( och son) ;) påsen sitter jättebra i vagnen, har dock just blivit tvungen att ta bort den eftersom sonen inte rikigt får plats i den längre, han är 86 cm lång. Har varit supernöjd med den annars!
    ligger under mappen ALBIN.... kanske inte så bra bilder på själva åkpåsen mne iallafall
  • estrella81
    Tullemi skrev 2009-03-04 19:07:02 följande:
    Min vagn med åkpåse står i garaget och jag funderar på att gå ner och hämta upp ekipaget för tvätt åkpåse. Men innan jag gör detta extremt jobbiga vill jag bara kolla om nån vet tvättinstruktionerna på åkpåsen. Grader och ev tumling? Någon....
    30 grader, har tvättat min två gånger och den håller sig jättebra även efter tvätt , vilket jag var orolig att den itne skule göra.

tvätta på du bara ;)
  • Stargirl
    ami skrev 2009-03-04 22:30:19 följande:
    Tack snälla! NU gick det Jag var lite för försiktig först. Superenkelt ju
    Vad bra
  • villemina
    estrella81 skrev 2009-03-05 10:46:45 följande:
    I mitt galleri finns den med åkpåse ( och son) ;) påsen sitter jättebra i vagnen, har dock just blivit tvungen att ta bort den eftersom sonen inte rikigt får plats i den längre, han är 86 cm lång. Har varit supernöjd med den annars!
    Snyggt! TACK!
  • estrella81

ni som använder orginal regnskyddet, hur förvarar ni det när det inte används?
     tycker att det är så stor och otypligt att ha med sig så jag har ju införskaffat ett tulsa som hänger i en liten bag så smidigt på chassit... hur har ni löst det ?? något bra förvaringsknep ????

vill ju gärna använda det men tycker inte det är så ku att släpa på det i varukorgen som jag ofta använder til en massa annat när vi ska gå ut, men samtidsigt vill man ju det med helatiden ifall det blir regn....

HJälp!

• Stargirl
    estrella81 skrev 2009-03-05 11:45:36 följande:
    ni som använder orginal regnskyddet, hur förvarar ni det när det inte används?  tycker att det är så stor och otypligt att ha med sig så jag har ju införskaffat ett tulsa som hänger i en liten bag så smidigt på chassit... hur har ni löst det ?? något bra förvaringsknep ????vill ju gärna använda det men tycker inte det är så ku att släpa på det i varukorgen som jag ofta använder til en massa annat när vi ska gå ut, men samtidsigt vill man ju det med helatiden ifall det blir regn.... HJälp!
    Jag har alltid haft orginal regnskyddet. Den ligger i botten av varukorgen under eventuella andra saker. Tycker inte det är så farligt. Dottern vägrar mörka regnskydd för övrigt.
  • Jigge

Har nyligen blivit ägare till en underbar Bee sååå lycklig...

Nu behöver jag lite hjälp, passar Urban Jungle sittdynorna i den? Jag har en ute i förrådet men vagnen ligger i bilen och jag sitter här så det känns enklare att fråga en att masa sig ut och testa. Inte ett dugg lat...

Trullsen 051222 & Mini 080412
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!