• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Stargirl

Ja UJ sittdynan ska passa. Vi har en sittdyna som är sydd efter UJ dynans mönster i våran Bee.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Liinda83
    Jigge skrev 2009-03-05 13:07:07 följande:
    Har nyligen blivit ägare till en underbar Bee sååå lycklig...Nu behöver jag lite hjälp, passar Urban Jungle sittdynorna i den? Jag har en ute i förrådet men vagnen ligger i bilen och jag sitter här så det känns enklare att fråga en att masa sig ut och testa. Inte ett dugg lat...
    Jag har en hemmasydd dyna i min vagn och jag tror det är ungefär samma mått som UJ dyna och den sitter kanon så det funkar säkert kanon!
  • Jigge

Så bra!!
    Kanske ska pallra mig ut till bilen iaf.. vill ju prova

• villemina

Varför verkar det vara en del som säljer sina Bee´s nästan NYA?
    Gillar de inte vagnen, eller??

• Stargirl
    villemina skrev 2009-03-05 14:06:51 följande:
    Varför verkar det vara en del som säljer sina Bee´s nästan NYA? Gillar de inte vagnen, eller??
    Jag sålde alla mina 30 vagnar nästan nya....men Bee och Cameleon har jag haft länge.
    Olika smak kanske eller så har man köpt vagnen bara för en resa eller liknande. Eller så gillar man den inte
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • estrella81
    villemina skrev 2009-03-05 14:06:51 följande:
    Varför verkar det vara en del som säljer sina Bee´s nästan NYA? Gillar de inte vagnen, eller??
    jag ska å sälja min till jul. garantin gäller bara till feb nästa r och då känns det tryggare att sälja den gamla för att införskaffa en ny, det har ju kommit e slimmare modell ochsp har jag hört...

fast då är ju min inte ny direkt.... de som säljer din nya är troligen inte nöjd eller verkligen barnvagnskadade och måste ha nytt hela tideN.... ;)
  • villemina
    estrella81 skrev 2009-03-05 14:09:28 följande:
    jag ska å sälja min till jul. garantin gäller bara till feb nästa r och då känns det tryggare att sälja den gamla för att införskaffa en ny, det har ju kommit e slimmare modell ochsp har jag hört...fast då är ju min inte ny direkt.... de som säljer din nya är troligen inte nöjd eller verkligen barnvagnskadade och måste ha nytt hela tideN.... ;)
    Har det kommit en ny modell...? Jag köpte min förra veckan och den ser ut som de alltid gjort...
    Min är tillverkad i april 2008, förresten.
  • arkeologitjejen
    villemina skrev 2009-03-05 14:14:35 följande:
    Har det kommit en ny modell...? Jag köpte min förra veckan och den ser ut som de alltid gjort... Min är tillverkad i april 2008, förresten.
    Min är tillverkad i Maj och verkar ha de tunnare vingarna när jag jämfört med andra. Den enda skillnaden är tjockleken på vingarna som skiljer sig lite grann, mig veterligen. Enligt Sprall på NK så är det olika tjocklek från olika fabriker, men de håller på att ställas om till att alla så småningom säljer den med tunnare vingar. Det är alltså ingen ny modell eller något sådant utan bara en justering enligt dem.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • villemina
    arkeologitjejen skrev 2009-03-05 15:02:45 följande:
    Min är tillverkad i Maj och verkar ha de tunnare vingarna när jag jämfört med andra. Den enda skillnaden är tjockleken på vingarna som skiljer sig lite grann, mig veterligen. Enligt Sprall på NK så är det olika tjocklek från olika fabriker, men de håller på att ställas om till att alla så småningom säljer den med tunnare vingar. Det är alltså ingen ny modell eller något sådant utan bara en justering enligt dem.
    Aha, ok. Min är med tunna vingar. *phu* Troode jag fått en gammal vagn med sämre egenskaper...
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!