• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • ReRant
    gumman10 skrev 2009-01-25 15:58:12 följande:
    Hej Hej! Det gick bra I torsdags, e bara skitnervös nu, de ringde i fredags o ville ha refersnser...så imon är det jag få svar, förresten jag gav 2 refersenser...ska man ge fler?
    Du har förvarnat dina referenser va?
  • Einstein

Rosco skrev 2009-01-25 14:22:58 följande:

Einstein hur har det gått har du fått svar en? Kiya82: Hur gick det i torsdags? Jag börjar joba på måndag och har ett vik 1år fram så känns skönt,vill dock ha min fasta tjänst jag sålänge letat efter ..
    Nej jag har inte fått svar än, men de hade sista intervjun nu i torsdags. Fast eftersom jag inte är helt okej i kroppen, så tror jag inte att jag får jobbet. Fast jag är inte speciellt ledsen för det.
  • Rosco

Kiya: Det är lagom med 2 referenser.
    Hoppas det går vägen håller tummarna för ett glatt svar!
    Einstein: Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.
    Lycka till

• gumman10

de ringde precis!!! jag fick jobbet och börjar på måndag!!!!kan inte riktigt fatta det!

• Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-26 10:50:39 följande:
    de ringde precis!!! jag fick jobbet och börjar på måndag!!!!kan inte riktigt fatta det!
    GRATTIS!!!!
  • gumman10

hmm tänkte på detta med facket o akassa...vad ska man välja?? och när ska man kontakta de?

• Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-26 11:53:17 följande:
    hmm tänkte på detta med facket o akassa...vad ska man välja?? och när ska man kontakta de?
    Hur menar du? Du måste ju meddela din a-kassa och tala om att du fått jobb. Fast om du ska byta fack beror ju på vilket fack arbetsplatsen är knuten till och vad du har för fack idag.
Svar på tråden intervju!! supernervös