• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • Rosco

Väntandet är det värsta. Jag måste vänta nästan 2 veckor innan mitt svar och det är åtskogen jobbigt. Vi alla här verkar gått på intervjuer och väntar.Nu får vi se om någon av oss kanske får lite lycka.
    Men fasiken va vi är bra endå,eller hur tjejer! Vi har lyckats komma på intervju allafall.

• Rosco

Ja någon av oss måste allafall få jobbet vi sökt.

• Zemcia
    gumman10 skrev 2009-01-14 18:22:29 följande:
    ja visst e vi!! chansen e väll stor att nån av oss får den
    kiya82, vad är det för jobb du har sökt?
  • Zemcia

hur gick det idag? Detvar väl idag du hade intervjun va?

• gumman10

hejhej! jag sökte jobb som ungdomscoach....det gick ok..väntar pöå att bli kallad till en andra inetrvju....om jag blir det...usch...hur gick det för dej?

• gumman10

har du hört nått? jobbigt när det är såå många som söker...här var det 330 st usch...

• gumman10

har du hört nått? jobbigt när det är såå många som söker...här var det 330 st usch...

• Zemcia

ungdomscoach? har en kompis som sökt samma jobb tror jag, är det på malmö stad eller är det på drömmarnas hus? Hon blev dock inte ens kallad till intervju.

Vad gör en ungdomscoach? Vad för utbildning behövs för att kunna jobba som det?

Svar på tråden intervju!! supernervös