• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • Rosco

Urk nu har jag setat här hemma och försökt söka lite olika arbeten,måste säga att jag börjat tappa stinget.JAG vill få ett jobb snart hatar att behöva vara vikarie helatiden bara.

• Zemcia

Rosco skrev 2009-01-15 11:59:13 följande:

Urk nu har jag setat här hemma och försökt söka lite olika arbeten,måste säga att jag börjat tappa stinget.JAG vill få ett jobb snart hatar att behöva vara vikarie helatiden bara.
    arbetsmarknaden ser förjävlig ut måste jag säga
  • Rosco

Jo jag håller med! Sen finns det bara säljar jobb via tele och jag vill ha ett `riktigt`jobb

• Zemcia

Rosco skrev 2009-01-15 13:00:47 följande:

Jo jag håller med! Sen finns det bara säljar jobb via tele och jag vill ha ett `riktigt`jobb
    ja telefonförsäljarjobb är hemskt tycker jag...
  • Rosco

Jo jag provade i 2 dagar och insåg redan då hur hämst arbete det är. Sen började jag tycka synd om alla man ringde och störde vid middagstid och lunch. Nej telefonsäljar jobb är ingen hitt.

• Zemcia

telefonförsäljare jobbade jag som dum och ung. fy fan säger jag bara, vilken stress det är.
    Dock fick man sitta ner hela dagen istället för att ränna runt som jag gör nu när jag är restaurangbitträde... Gråter fan varje kväll för att mina fötter värker.

• gumman10

hejhej!!! de ringde precis!!! fick en andra intervju till på torsdag!!! jipppppppppppiiiiiiiieeee..men undra vad som händer på en andra intervju?? har alödrig gått på en andra intervju???

• gumman10

hejhej!!! de ringde precis!!! fick en andra intervju till på torsdag!!! jipppppppppppiiiiiiiieeee..men undra vad som händer på en andra intervju?? har alödrig gått på en andra intervju???

• Jetta

Troligtivs kommer du att få träffa någon/några andra representanter från företaget. Det viktigaste är alltid att vara väl förberedd och vara bra påläst om både tjänsten och företaget. Kunna motivera varför de ska anställa just dig.

Det kommer säkert att gå jättebra! lycka till

Svar på tråden intervju!! supernervös