• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • Einstein

Rosco skrev 2009-01-13 17:04:22 följande:

Hur gick det Einstein?
    Det gick skapligt tyckte jag, men det var 80 sökande till tjänsterna (2 stycken), så jag får väl vara glad över att jag kom till intervju.
  • Rosco

Ja verkligen då ligger du endå bra till eftersom du fick komma på intervjun.

• Zemcia

var också på en intervju till ett drömjobb idag. fy fan vad nervös jag var, men jag lyckades hålla mig ganska bra men allt släppte efter intervjun så jag har haft ont i magen hela dan.

Hoppas verkligen jag får det, här var det 300+ pers som sökte, 30 kallades till intervju varav de ska välja 2-4 pers...
    Jaja jag är glad jag fick komma till intervjun och jag hoppas jag får det. annars kommer jag nog få en gråtattack. men sen blir det bra.

• Rosco

Zemcia-vad roligt att du blev utvald att komma på intervju.
    Lycka till.

• gumman10

ohhh imon äör det min tur!! övade ni mycket inför intevjun? jag har inte gjort det bara läst igenom om företaget...och tänkt på vilka svar jag ska ge hoppas ni båda får jobbet:)

• Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-13 21:48:42 följande:
    ohhh imon äör det min tur!! övade ni mycket inför intevjun? jag har inte gjort det bara läst igenom om företaget...och tänkt på vilka svar jag ska ge hoppas ni båda får jobbet:)
    Nja, jag sökte ju som förskollärare och jag har ju utbildning, så jag behövde inte sätta mig in i något företag. Fast jag tänkte igenom hur jag vill arbeta och vad som är viktigt för mig.
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-13 22:34:15 följande:
    ok...håller tummarna för dej:)
    ...och jag för dig!
Svar på tråden intervju!! supernervös