• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • Rosco

Snart är det din tur Kiya82. Det var vell torsdag du skulle gå?

• Rosco

Sofia23- berätta hur det gick sen. håller tumarna för dig!

• sofia23
    Rosco skrev 2009-01-19 16:28:24 följande:
    Sofia23- berätta hur det gick sen. håller tumarna för dig!
    jag tyckte det gick bra..det var bara brukaren o dennes mamma..men brukaren var sjukare än jag trodde men vi får ävl se om de hör av sej
  • Rosco

Jag håller tummen för dig!
    Sitter här och läser om företaget en extra gg och går igenom mitt cv och vad jag ska säga för morgondagen. Jag är så fruktansvärt nervös nu

• Rosco

Tack Kiya82. Nu har jag vari på intevjun och det kändes faktiskt bra. Rekryteraren tyckte det kändes jätte bra så får jag vänta på ett svar till Måndag. Dock var det 70 st som sökt tjänsten så vi får se hur de går.

• gumman10

men va roligt!!! känner på mig att jobbet e ditt;) bara några dagar kvar till på måndag då.....försök att inte tänka för mycket på det...även om det är skitsvårt

• Rosco

Jag försöker så gott jag kan,tänker samtidigt att jag inte kommer få det för får jag det blir det extra roligt.
    Hoppas att din intervju i morgon går bra!
    En fråga bara . Känns konstigt när någon frågar om man e fullt frisk kan dom få göra de igentligen?

• gumman10

tack har den torsdag...nej tycker det låter lite konstigt....vad jag vet..e inte säker men man får inte fråga sånt....konstig fråga att ställa

• Rosco

Jag tycker de e en riktigt konstig fråga men jag svarade juh självklart på den endå.
    Jaha men gud jag har fått för mig att det är onsdag i dag haha du ser man blir hel dagvild när man går hemma hela dagarna.
    Fy på mig.

Svar på tråden intervju!! supernervös