• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • gumman10

nu e det söndag..usch....torsdag e det dax....kan inte sluta tänka på min intervju!

• 02Smulan
    gumman10 skrev 2009-01-18 15:55:25 följande:
    nu e det söndag..usch....torsdag e det dax....kan inte sluta tänka på min intervju!
    Tänk i positiva banor, det kommer gå kanon!
  • Einstein
    02Smulan skrev 2009-01-18 20:15:56 följande:
    Tänk i positiva banor, det kommer gå kanon!Eller så förlikar man sig med tanken att man inte kommer att få jobbet, släpper det helt enkelt, det har jag gjort.
  • Rosco

Det kommer att gå bra. Du får försöka tänka possitivt och sprid ut en härlig glädje av nervositeten,om det går.
    Med detta menar jag på intervjuen.

• Rosco

Jippi dom ringde från ett annat företag jag sökt arbete på i dag. Dom vill att jag kommer redan i morgon på intervju. Jag är riktigt glad för det e ett av drömobben för mig.
    Jag är riktigt nervös! Fasiken vad jag e glaaad.
    Hur går det för er andra?

• sofia23

åh ka på en intervju i dag om jobb som personlig assistent..har ingen erfarenhet eller utbildning..vad jag jag säga till min fördel??

• Rosco

Att du är glad social ärlig. Jag har frågat vänner familj och tidigare arbetsgivare vad de tycker om mig.
    säg att du vill ha en rättvisare värld där de funktionshindrade får en bättre miljö att vistas i såsom bättre på resturanger såvidare. Vet inte vad de vill höra riktigt
    Fråga familj vänner vad dom tycker är dina starkaste och bästa sidor.

Svar på tråden intervju!! supernervös