• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • Einstein

Zaria skrev 2009-01-11 22:15:15 följande:

Stort lycka till För mig söööög intevjun,fick massa konstiga frågor jag inte visste vad jag skulle svara på typ "Vad tänker du på när jag säger ångest"...."eeeh VA,hur,vad hjäääälp" svarade jag =) Fick veta att det var över 100 sökande på 6 platser,sedan fick jag veta att de dragit ner platserna till 3 pga pengabrist. Nåväl jag fick jobbet,så bara för att man råkar vara nervös på intervjun så kan det gå bra endå. Tror de flesta är rejält nervösa. På svagheter sa jag att jag var morgontrött =) STORT LYCKA TILL
    Mogontrött är jag med, men det kan jag nog inte säga eftersom mitt jobb innebär tidiga mornar! Fast annars var det smart, hm jag måste komma på något liknande som jag kan säga med.
  • gumman10

mmm visst är det svårt????+ detta med svagheter är det svåraste för mig...Zaria: kul att du fick jobbet men shit hoppas verkligen inte jag får såna frågor

• Zaria
    Einstein skrev 2009-01-11 22:17:31 följande:
    Zaria skrev 2009-01-11 22:15:15 följande: Mogontrött är jag med, men det kan jag nog inte säga eftersom mitt jobb innebär tidiga mornar! Fast annars var det smart, hm jag måste komma på något liknande som jag kan säga med.
    Mitt jobb innehåller också tidiga mornar men tyckte det lät harmlöst och något som de flesta "lider" av =)
  • Zaria
    gumman10 skrev 2009-01-11 22:24:58 följande:
    mmm visst är det svårt????+ detta med svagheter är det svåraste för mig...Zaria: kul att du fick jobbet men shit hoppas verkligen inte jag får såna frågor
    Det går nog vägen, jag börjar jobba innom psykiatrin så det sjuka var ju att jag kunde ju frågam bara att jag inte fattade hur hon menade och exakt vad hon ville ha svar på =)
  • Einstein

Zaria skrev 2009-01-11 22:56:11 följande:

Mitt jobb innehåller också tidiga mornar men tyckte det lät harmlöst och något som de flesta "lider" av =)
    Okej, jag kanske ska köra på det!
  • Rosco

Idag ska jag på intervju och magen pirrar på ganska bra måste jag säga.
    Försökt att intervjua mig själv och förklarat mina bra egenskaper dock känns det bara fåning men jag hoppas jag får jobbet VILL VILL VILL ha det.

• Rosco

Idag ska jag på intervju och magen pirrar på ganska bra måste jag säga.
    Försökt att intervjua mig själv och förklarat mina bra egenskaper dock känns det bara fåning men jag hoppas jag får jobbet VILL VILL VILL ha det.

• Einstein

Nu är det snart dags för min intervju! Jag ska ta en promenad nu och rensa tankarna lite tror jag. Jag har skrivit ner lite som jag ska säga, men jag ska försöka ta det mesta så fritt som möjligt. Det är inte riktigt min grej att sitta och rabbla efter ett manus.

• Einstein

Rosco skrev 2009-01-13 12:16:01 följande:

Lycka till Einstein!
    Tack!
Svar på tråden intervju!! supernervös