• gumman10

intervju!! supernervös

ska på intervju på onsdag..dett är drömjobbet..vill ha det så det gör ont...väntat och väntat men nu börjar intervjun närma sig...försöker förbereda mig så gott jag kan....snälla ge mig tips på hur man kan vara grym på intervju, och en fråga till...vad kan mansvara på om ens svagheter??? snälla snälla rara flmänniskor..tacksam för alla svar

• Svar på tråden intervju!! supernervös
  • gumman10

tack aå mycket..va på intervjun...gick ok..det va 330 sökande och 24 hade fått inetvju...de ska höra av sig innan veckan är slut om jag får gå på en andra inetrvju!!..blääääääää detta va påfrestande...vill så gärna ha jobbet men vänta på ytterligare ett samtal till ytterligare en intervju..super jobbigt...käns inte som det ser så ljust ut nu:(

• Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-14 15:01:10 följande:
    tack aå mycket..va på intervjun...gick ok..det va 330 sökande och 24 hade fått inetvju...de ska höra av sig innan veckan är slut om jag får gå på en andra inetrvju!!..blääääääää detta va påfrestande...vill så gärna ha jobbet men vänta på ytterligare ett samtal till ytterligare en intervju..super jobbigt...käns inte som det ser så ljust ut nu:(
    jag får vänta denna veckan och nästa med.
  • gumman10

detta eviga väntandet asså...vi får helt enkelt försöka tänka positivt....om det är menat att man ska få detta jobbet så kommer vi få det:) vi får hålla tummarna kram på dej!

• Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-14 15:05:59 följande:
    detta eviga väntandet asså...vi får helt enkelt försöka tänka positivt....om det är menat att man ska få detta jobbet så kommer vi få det:) vi får hålla tummarna kram på dej!
    Jag var på en intervju i höstas och de skulle ringa efter en vecka...jag väntar fortfarande!
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-14 15:46:11 följande:
    ohhhhh neeeeej
    Då var vi ändå bara 6 som kallats till intervju och det rörde sig om två tjänster.
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-14 16:04:04 följande:
    ok....meen faaan har en känsla som säger at jag inte får den
    Äh, släpp detta nu, det är ingen anledning till att gå och fundera. jag räknar med att jag inte får jobbet och då blir det en bonus om jag skulle få det ändå1 Fast jag har i och för sig sysselsättning eftersom jag jobbar i en vikariebank.
Svar på tråden intervju!! supernervös