• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Minnie69

Treasures skrev 2009-01-31 09:20:16 följande:

Minnie - Hur gick det igår?
    Gick så bra som man bara kan föreställa sig, wiiiiiiiiie. Nu fanns där vita grejer i säcken. Äggsäck och litet luddigt "foster" MED pickande hjärta
  • Sagn

Minnie69: Åh vad jag är glad för din skull. Vad skönt att du kunde se det lilla livet där inne! Stora grattis kramar!

Treasure: Haha, ja jag ligger verkligen konstant på 36.3, är dock väldigt noggrann med att ta tempen exakt samma tid denna gången. Hoppas det är ÄL på G för din del, lycka till med mysandet. Jag håller tummarna!

Ha det bra allihopa!

• amorosa

Minnie: Åh, vad underbart! Är så jätteglad för din skull! Gud, vad skönt att få det beskedet! Njut nu ordentligt av din graviditet!

sagn: ja, det var väldans vad jämn du är!

treasures: tyvärr inga äl-tecken här inte... Tycker fortfarande att det är knasigt att jag fick positivt äl-test häromdagen. Det är iofs bra att jag inte haft äl nu, eftersom mannen varit borta tre dagar. Men den får gärna komma nu, vilken dag som helst! Håller tummarna för att det är på gång för dig!

• Dodisens mamma

Minnie: VAD är det jag läser!! Underbart!! Grattis till BEBIS i magen och njut nu för fulla muggar!! *KRAMA MASSOR*

• Minnie69

Jag njuter, men det är svårt att landa när jag var så förtvivlad och uppgiven och så bara "poof" var det något där iaf . Fy skäms att skrämmas så , vad ska det bli för typ av pyre som börjar jäklas så direkt .

• brawny

men minnie, vilka underbara nyheter!!!
    stor grattis kram till dig!!!!

• Minnie69

Tack för kramen, ja det är uuuuuuuuuuundergbart

• Treasures

Härligt Minnie, hoppas du kan koppla av och njuta av att vara gravid nu!

Usch vad jag hatar denna väntan....och usch vilken glädjedödare jag  känner mig som. Ett par bekanta vill att vi ska komma och basta och karlarna ska dricka öl i kväll, och jag känner bara att två saker som inte är bra för hans små simmare precis i ÄL-tider.... Nåväl, de var ju helt friska då de kollades, så de kanske inte blir för dåliga av lite bastu.

Varför är det så svårt?
Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4